Gå til innhold

Tenner på ekstra tynne jenter.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med cameltoe ;-)

Gjest hind
Skrevet

Pen jente, men jeg synes ikke hun er ekstra tynn. Jeg vet at hun var det før, men nå ser hun sunn og normalvektig ut i mine øyne. 

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt glad når jeg så overskriften fordi jeg er veldig tynn, men jeg synes nå hun er ser helt normalvektig ut. 

Anonymkode: a8c53...82e

• Liker 5
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg synes ikke hun skiller seg ut i noen retning, for meg ser hun ut som en helt normal norsk kvinne. Men det som er så fint er at vi alle liker forskjellge ting.

AnonymBruker
Skrevet

Alle har forskjellige preferanser og det er helt greit. Godt å vite for damer der ute at man ikke nødvendigvis behøver å se «slik eller slik ut» for å få kjæreste eller være god nok.  

Om man derimot har en partner man presser til å legge på seg eller gå ned i vekt - så er ikke det greit. 

Anonymkode: 594fc...ed3

• Liker 3
Skrevet

Syns ikke hun var tynn

• Liker 3
Gjest Belle âme
Skrevet

Ho er ikkje tynn, men ho er veldig veldig pen😍

AnonymBruker
Skrevet

Folk her som sier at hun ikke er tynn, hva slags forskudd kroppsbilde er det dere har?

Anonymkode: 7ba94...164

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk her som sier at hun ikke er tynn, hva slags forskudd kroppsbilde er det dere har?

Dette reagerer jeg også på. Hun er både tynn og slank, men likevel ikke helsefarlig tynn :) Tynn er ikke synonymt med kraftig undervekt 

Anonymkode: bf404...04c

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er fra samme by, og ja hun er virkelig tynn. Ikke noe galt i det for helsen kan være bra. Men dette er ikke normalen

Anonymkode: 326df...921

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ble litt glad når jeg så overskriften fordi jeg er veldig tynn, men jeg synes nå hun er ser helt normalvektig ut. 

Anonymkode: a8c53...82e

Samme her...:fnise:

Hun er da ikke "ekstra tynn", vel? Slank, ja, og pen óg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun der er vel ikke "ekstra tynn", hun er normalt og naturlig slank.

Men fint at noen tenner på oss ekstra tynne også, for jeg har blitt shama og mobba av både kvinner og menn hele livet fordi jeg er undervektig. Min eks sluttet å ha sex med meg og sa det var fordi han ikke kunne tenne på meg. Kan tro det ga komplekser ja

Anonymkode: c6a92...7b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en kjent sak at bilder av Kristine blir misbrukt på thinspirationsider for folk med anoreksia. Å mene at denne jenta ikke er tynn, men helt normal kroppsmessig da er jo litt snålt. 

• Liker 18
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi hun ikke er tynn, men slank.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet (endret)
8 timer siden, Ichiko skrev:

Skjønner vi har veldig forskjellig definisjon av tynn og slank. 

Endret av pinar
  • Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, Ichiko skrev:

tynn adj. (norrønt þunnr)

en som har liten tykkelse eller lite omfang, smal, lett
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva slags forskrudd kroppsbilde folk har som kaller slanke, normalvektige kvinner for ikke bare tynne, men ekstra tynne. Har fått høre det selv noen ganger: "Hvorfor er du så tynn?" og blitt beskyldt for å være anorektiker. Jeg har en BMI trygt innenfor normalen, og vet veldig godt hva som er sykelig undervekt; noe jeg ikke er tilhenger av. Helse er viktig!

Har lagt merke til at de som sier slikt, alltid er overvektige, eller som de sier selv: "store". Det klages over fat-shaming, selv er jeg dritt lei av å "shames" for en normal og slank kropp. Det er liksom helt greit?

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner vi har veldig forskjellig definisjon av tynn og slank. 

Det der er et helt annet bilde enn det TS la ut, og viser en helt annen, og ja, ekstra tynn kropp.

Endret av pinar
  • Liker 2
Gjest Sjokoladeknask
Skrevet

Jeg tenker at hvis man ser ribbeina på folk, da er man tynn. Hvis man ser synlig sternum da er man «ekstra tynn». Overnevnte bilde har jo begge deler. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Ichiko said:

Jeg lurer på hva slags forskrudd kroppsbilde folk har som kaller slanke, normalvektige kvinner for ikke bare tynne, men ekstra tynne. Har fått høre det selv noen ganger: "Hvorfor er du så tynn?" og blitt beskyldt for å være anorektiker. Jeg har en BMI trygt innenfor normalen, og vet veldig godt hva som er sykelig undervekt; noe jeg ikke er tilhenger av. Helse er viktig!

Har lagt merke til at de som sier slikt, alltid er overvektige, eller som de sier selv: "store". Det klages over fat-shaming, selv er jeg dritt lei av å "shames" for en normal og slank kropp. Det er liksom helt greit?

Det der er et helt annet bilde enn det TS la ut, og viser en helt annen, og ja, ekstra tynn kropp.

Slapp av, dette er ikke en diskusjon ang. din kropp og shamingen du har opplevd. Er forøvrig på den smalere enden av skalaen selv, om du har tenkt å bruke det som argument mot meg. 

Så må du også huske på at normalvekt har endret seg enormt med tiden. Det som var overvekt på 50-tallet, er nå i manges øyne normalvekt. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...