AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Flere som er som meg? Jeg tenner veldig på tynn tynne jenter med pent ansikt. Hun her synes jeg er utrolig vakker og rett og slett deilig: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24323659/brudd-for-bloggerne-kristine-ulleboe Anonymkode: 31b68...918
Gjest hind Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Pen jente, men jeg synes ikke hun er ekstra tynn. Jeg vet at hun var det før, men nå ser hun sunn og normalvektig ut i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Ble litt glad når jeg så overskriften fordi jeg er veldig tynn, men jeg synes nå hun er ser helt normalvektig ut. Anonymkode: a8c53...82e 5
Gjest Overrasket Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Jeg synes ikke hun skiller seg ut i noen retning, for meg ser hun ut som en helt normal norsk kvinne. Men det som er så fint er at vi alle liker forskjellge ting.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Alle har forskjellige preferanser og det er helt greit. Godt å vite for damer der ute at man ikke nødvendigvis behøver å se «slik eller slik ut» for å få kjæreste eller være god nok. Om man derimot har en partner man presser til å legge på seg eller gå ned i vekt - så er ikke det greit. Anonymkode: 594fc...ed3 3
Gjest Belle âme Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 Ho er ikkje tynn, men ho er veldig veldig pen😍
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #9 Skrevet 2. mai 2018 Folk her som sier at hun ikke er tynn, hva slags forskudd kroppsbilde er det dere har? Anonymkode: 7ba94...164 28
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #10 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk her som sier at hun ikke er tynn, hva slags forskudd kroppsbilde er det dere har? Anonymkode: 7ba94...164 Dette reagerer jeg også på. Hun er både tynn og slank, men likevel ikke helsefarlig tynn Tynn er ikke synonymt med kraftig undervekt Anonymkode: bf404...04c 12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #11 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Folk her som sier at hun ikke er tynn, hva slags forskudd kroppsbilde er det dere har? Anonymkode: 7ba94...164 Er fra samme by, og ja hun er virkelig tynn. Ikke noe galt i det for helsen kan være bra. Men dette er ikke normalen Anonymkode: 326df...921 1
Ichiko Skrevet 2. mai 2018 #12 Skrevet 2. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Ble litt glad når jeg så overskriften fordi jeg er veldig tynn, men jeg synes nå hun er ser helt normalvektig ut. Anonymkode: a8c53...82e Samme her... Hun er da ikke "ekstra tynn", vel? Slank, ja, og pen óg. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #13 Skrevet 2. mai 2018 Hun der er vel ikke "ekstra tynn", hun er normalt og naturlig slank. Men fint at noen tenner på oss ekstra tynne også, for jeg har blitt shama og mobba av både kvinner og menn hele livet fordi jeg er undervektig. Min eks sluttet å ha sex med meg og sa det var fordi han ikke kunne tenne på meg. Kan tro det ga komplekser ja Anonymkode: c6a92...7b9 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #14 Skrevet 2. mai 2018 Det er jo en kjent sak at bilder av Kristine blir misbrukt på thinspirationsider for folk med anoreksia. Å mene at denne jenta ikke er tynn, men helt normal kroppsmessig da er jo litt snålt. Anonymkode: 7ba94...164 18
Ichiko Skrevet 2. mai 2018 #15 Skrevet 2. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Folk her som sier at hun ikke er tynn, hva slags forskudd kroppsbilde er det dere har? Anonymkode: 7ba94...164 Fordi hun ikke er tynn, men slank. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #16 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 8 timer siden, Ichiko skrev: Fordi hun ikke er tynn, men slank. Skjønner vi har veldig forskjellig definisjon av tynn og slank. Anonymkode: 7ba94...164 Endret 2. mai 2018 av pinar 20
bobler Skrevet 2. mai 2018 #17 Skrevet 2. mai 2018 2 minutter siden, Ichiko skrev: Fordi hun ikke er tynn, men slank. tynn adj. (norrønt þunnr) en som har liten tykkelse eller lite omfang, smal, lett
Ichiko Skrevet 2. mai 2018 #18 Skrevet 2. mai 2018 (endret) Jeg lurer på hva slags forskrudd kroppsbilde folk har som kaller slanke, normalvektige kvinner for ikke bare tynne, men ekstra tynne. Har fått høre det selv noen ganger: "Hvorfor er du så tynn?" og blitt beskyldt for å være anorektiker. Jeg har en BMI trygt innenfor normalen, og vet veldig godt hva som er sykelig undervekt; noe jeg ikke er tilhenger av. Helse er viktig! Har lagt merke til at de som sier slikt, alltid er overvektige, eller som de sier selv: "store". Det klages over fat-shaming, selv er jeg dritt lei av å "shames" for en normal og slank kropp. Det er liksom helt greit? 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner vi har veldig forskjellig definisjon av tynn og slank. Anonymkode: 7ba94...164 Det der er et helt annet bilde enn det TS la ut, og viser en helt annen, og ja, ekstra tynn kropp. Endret 2. mai 2018 av pinar 2
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 2. mai 2018 #19 Skrevet 2. mai 2018 Jeg tenker at hvis man ser ribbeina på folk, da er man tynn. Hvis man ser synlig sternum da er man «ekstra tynn». Overnevnte bilde har jo begge deler.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #20 Skrevet 2. mai 2018 21 minutter siden, Ichiko said: Jeg lurer på hva slags forskrudd kroppsbilde folk har som kaller slanke, normalvektige kvinner for ikke bare tynne, men ekstra tynne. Har fått høre det selv noen ganger: "Hvorfor er du så tynn?" og blitt beskyldt for å være anorektiker. Jeg har en BMI trygt innenfor normalen, og vet veldig godt hva som er sykelig undervekt; noe jeg ikke er tilhenger av. Helse er viktig! Har lagt merke til at de som sier slikt, alltid er overvektige, eller som de sier selv: "store". Det klages over fat-shaming, selv er jeg dritt lei av å "shames" for en normal og slank kropp. Det er liksom helt greit? Det der er et helt annet bilde enn det TS la ut, og viser en helt annen, og ja, ekstra tynn kropp. Slapp av, dette er ikke en diskusjon ang. din kropp og shamingen du har opplevd. Er forøvrig på den smalere enden av skalaen selv, om du har tenkt å bruke det som argument mot meg. Så må du også huske på at normalvekt har endret seg enormt med tiden. Det som var overvekt på 50-tallet, er nå i manges øyne normalvekt. Anonymkode: 7ba94...164 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå