AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Beklager om dette er et dustete spørsmål, men jeg er litt bekymret. Vi har omtrent aldri misjonærstillingen under sex (må bare presisere at dette ikke betyr at vi har spennende, crazy sexliv, for det har vi ikke) men i går hadde vi altså misjonær. Jeg har litt mage da jeg er gravid uke 16, han har litt mage da han er litt mer glad i mat enn trening (men ikke VELDIG stor mange, bare stor nok til at vi nå er litt Dd i senga mer enn DI (beklager at jeg er dårlig å forklare...) Men i går ble han liggende litt hardt oppå meg og jeg kjente jo at han var tung mot magen min som jeg holdt litt inne, etter at han kom lå han oppå meg og vi snakket litt. Jeg lurer bare på hvor mye babyen tåler der inne? Før i tiden jobbet jo damer med tunge yrker og det ble barn der... Har lest om folk som detter i trapper, slår magen i bordkanter, har barn og hunder som hopper på magen ved uhell osv, og der går det greit, men dette er jo "raske" ting som ikke varer, jeg vil tippe jeg hadde press på magen i 5-8 minutter. Har ikke vondt (mer enn jeg pleier i denne perioden der magen strekker seg inni der og gjør seg klar) og blør ikke. Blir ikke misjonær mer denne graviditeten for vi har det såpass sjelden at barnet (forhåpentligvis) er ute innen neste gang det skjer Takk fra overhysterisk(?) førstegangs/enestegangs! Anonymkode: 6a977...688 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Det går fint. Du kan jo til og med sove på magen, det er bare ikke noe behagelig. Baby er godt beskyttet inni der. Jeg synes det er mer behagelig å sitte oppå ham når jeg er gravid. Mindre press overalt. Anonymkode: 11f9a...ced 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går fint. Du kan jo til og med sove på magen, det er bare ikke noe behagelig. Baby er godt beskyttet inni der. Jeg synes det er mer behagelig å sitte oppå ham når jeg er gravid. Mindre press overalt. Anonymkode: 11f9a...ced Så bra Ja, stemmer, kan jo ligge på magen nå om jeg vil, men har aldri vært mageligger, så "savner" det ikke. Føltes bare litt voldsommere med en hel person oppå seg enn "bare meg selv" om jeg skulle ligge på magen. Men får unngå det igjen og håper at det gikk greit denne gangen Ja, enig, det er jo som regel det som skjer hos oss også, da har jeg det åpent rundt meg og kan styre litt mer. Anonymkode: 6a977...688
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra Ja, stemmer, kan jo ligge på magen nå om jeg vil, men har aldri vært mageligger, så "savner" det ikke. Føltes bare litt voldsommere med en hel person oppå seg enn "bare meg selv" om jeg skulle ligge på magen. Men får unngå det igjen og håper at det gikk greit denne gangen Ja, enig, det er jo som regel det som skjer hos oss også, da har jeg det åpent rundt meg og kan styre litt mer. Anonymkode: 6a977...688 Misunner deg der. Jeg _ELSKER_ å ligge på magen, men det er helt umulig nå 😂 Det er jo litt voldsommere, men babyen er likevel godt beskyttet. Men en annen sak er jo bekymringene som kommer av det. Blir man stresset og bekymret av noe, er det greit å unngå det Anonymkode: 11f9a...ced 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Misunner deg der. Jeg _ELSKER_ å ligge på magen, men det er helt umulig nå 😂 Det er jo litt voldsommere, men babyen er likevel godt beskyttet. Men en annen sak er jo bekymringene som kommer av det. Blir man stresset og bekymret av noe, er det greit å unngå det Anonymkode: 11f9a...ced Jeg KAN ligge på magen av og til, men jeg tror ikke jeg er så "god" på den stillingen for jeg føler jeg mister følelsen i armene Jeg er stresset og bekymret for alt jeg, ikke planlagt gravid og over 35 så da blir man kanskje litt ekstra hønemor... Anonymkode: 6a977...688
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Babyen ligger veldig godt polstret bak fett, muskler, livmor og fostervann. Det må sterke og brå slag/spark til for at det skal være farlig! En god huskeregel er at slike ting blir smertefullt for mor - lenge før det er farlig for baby Anonymkode: c2063...0d4 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babyen ligger veldig godt polstret bak fett, muskler, livmor og fostervann. Det må sterke og brå slag/spark til for at det skal være farlig! En god huskeregel er at slike ting blir smertefullt for mor - lenge før det er farlig for baby Anonymkode: c2063...0d4 Tusen takk for den - en god huskeregel å ta med seg ja Anonymkode: 6a977...688 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg KAN ligge på magen av og til, men jeg tror ikke jeg er så "god" på den stillingen for jeg føler jeg mister følelsen i armene Jeg er stresset og bekymret for alt jeg, ikke planlagt gravid og over 35 så da blir man kanskje litt ekstra hønemor... Anonymkode: 6a977...688 Skjønner du blir stresset og bekymret. Sånn tror jeg egentlig alle har det. Jeg er 28 med første barnet, og jeg grubler over ABSOLUTT ALT 😂 Anonymkode: 11f9a...ced
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå