Gjest Virpi Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Nettopp ferdigbehandlet for UVI, nå synes jeg jammen at jeg har symptomer igjen... Er det noen av dere der ute som har erfaring med å ta tranebærkapsler for å bli kvitt dette, i tillegg til å drikke masse, selvfølgelig..?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Dårlig erfaring. Men du må ikke bruke tranebær produkter dersom du bruker andre medisiner. Grunnen er at tranebærprodukter kan nedsette eller endre funksjonen av andre medisiner. (Det samme gjelder Grapefruit og Granateple.) Anonymkode: 1b39a...4fc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Bedre erfaring med c-vitamin i litt høye doser og drikke i form av rent vann. Anonymkode: e00fd...a93
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Drikk appelsinjuice og hold deg litt lengre før dotur så surheten dreper bakteriene. Eneste som hjalp her. Hadde uvi flere ganger pr år i flere år før jeg droppet penecilin og begynte med juice Anonymkode: a8dab...041
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Jeg har veldig god erfaring med tranebær kapsler. Det hjelper meg. Du kan også drikke sitronvann Anonymkode: 87c4b...411
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå