Gå til innhold

Er han treig eller er han player?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

:(

Anonymkode: 9fa7a...685

Hans tap, du skal bare lære av dette :)

Anonymkode: 9a2c5...2f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og føler at det å spille spill regelrett er barnslig! Skal det være nødvendig??

Jeg vil være meg selv og få igjen det jeg gir UTEN å måtte spille. Det skal være samhørighet her, en følelse av at vi to er ett og ikke slik at den ene skal holde regnskap over hvor mye den andre gir for så å gi passe tilbake.
Nei, orker ikke spille altså. Heller observere hva som skjer og heller ta et valg for meg selv ut fra hva jeg føler er nok for meg.

Anonymkode: 74025...68b

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det med å møte hverandres venner kan kanskje skyldes at han vil holde venner og skjæreste forhold separert. Har en kompis som nekter å dra dama med på filmkveld elc grunnet at han vil holde en sterk grense mellom de to. Kanskje han er en sånn kar, synes selv det er veldig rart men alle er jo forskjellige. 

Anonymkode: 9ad32...f67

Skjæreste? Er dette en stavefeil, der det sneik seg med en s, eller er det sånn du tror det staves?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 og føler at det å spille spill regelrett er barnslig! Skal det være nødvendig??

Jeg vil være meg selv og få igjen det jeg gir UTEN å måtte spille. Det skal være samhørighet her, en følelse av at vi to er ett og ikke slik at den ene skal holde regnskap over hvor mye den andre gir for så å gi passe tilbake.
Nei, orker ikke spille altså. Heller observere hva som skjer og heller ta et valg for meg selv ut fra hva jeg føler er nok for meg.

Enig med deg, men det er menneskelig psykologi oppi alt dette, om vi liker det eller ikke. Du merker jo selv savn,etter en du er glad i dersom mennesket er borte en stund. Helt naturlig det.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, men det er menneskelig psykologi oppi alt dette, om vi liker det eller ikke. Du merker jo selv savn,etter en du er glad i dersom mennesket er borte en stund. Helt naturlig det.

Jo, menneskelig psykologitesen din er jeg helt enig i, men savnet du snakker om bør komme av naturlig fravær forårsaket av livet  generelt, altså de aktivitetene vi er med på, jobb, sosialt liv, interesser etc. Altså ikke av at man kunstig fremkaller det kun for å få en reaksjon tilbake. Jeg ønsker ikke selv å være med en mann som gjør det bare for å teste meg. Merker jeg det, trekker jeg meg unna, mister følelser og til slutt avslutter forholdet.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, menneskelig psykologitesen din er jeg helt enig i, men savnet du snakker om bør komme av naturlig fravær forårsaket av livet  generelt, altså de aktivitetene vi er med på, jobb, sosialt liv, interesser etc. Altså ikke av at man kunstig fremkaller det kun for å få en reaksjon tilbake. Jeg ønsker ikke selv å være med en mann som gjør det bare for å teste meg. Merker jeg det, trekker jeg meg unna, mister følelser og til slutt avslutter forholdet.

Jeg er enig med deg, det som er ekte er alltid målet, men så er det nå slik en gang at det finnes psykologiske mekanismer oppi det hele. Ville du savnet en som alltid var "på"? 

Når jeg har erfart menn som er overstadig "på" så har jeg blitt irritert, de har kvelt meg med oppmerksomhet&komplimanger 24.7. det ble for mye, måtte få de ut av mitt liv rett og slett.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, det som er ekte er alltid målet, men så er det nå slik en gang at det finnes psykologiske mekanismer oppi det hele. Ville du savnet en som alltid var "på"? 

Når jeg har erfart menn som er overstadig "på" så har jeg blitt irritert, de har kvelt meg med oppmerksomhet&komplimanger 24.7. det ble for mye, måtte få de ut av mitt liv rett og slett.

Godt eksempel og godt vi er enige, men eksempelet er en ytterlighet. Det hadde jeg ikke orket nei.

Problemet i mitt tilfelle oppstår når oppmerksomheten er på plass. Det utveksles mange meldinger i løpet av en dag, vi ringes nesten hver dag, men i handling (involvering av meg i hans liv) uteblir. DEN usikkerheten liker jeg ikke og det etterlater meg i en boble der jeg stiller spørsmål ved om det er meg det er noe galt med (vil jeg for fort frem?) eller om jeg bør tolke dette som et signal om at han egentlig ikke er intr. og rømme før jeg får det bevist.

Skrevet

Vi er alle forskjellige. Mannen min og jeg datet i seks måneder før vi "offisielt" ble kjærester. I dag er vi gift, og har det veldig bra sammen. Synes ikke karakteristikkene noen kommer med her stemmer for verken mannen min eller forholdet vårt. 

MEN, jeg stusser (som flere andre) på at du ikke har møtt vennene hans etter såpass lang tid. Dette kan også ha sin naturlige forklaring, som du sier er dere veldig opptatt - kanskje han ønsker å tilbringe den tiden dere har sammen med bare deg. 

Jeg er ikke enig i det flere nevner med at du skal spille et slags spill. Vær ærlig! Fortell han hva du ønsker og hva du har behov for i et forhold. Ønsker han ikke noe mer med deg, var det jo uansett ikke meant to be! Lykke til, TS. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Optimus said:

Vi er alle forskjellige. Mannen min og jeg datet i seks måneder før vi "offisielt" ble kjærester. I dag er vi gift, og har det veldig bra sammen. Synes ikke karakteristikkene noen kommer med her stemmer for verken mannen min eller forholdet vårt. 

MEN, jeg stusser (som flere andre) på at du ikke har møtt vennene hans etter såpass lang tid. Dette kan også ha sin naturlige forklaring, som du sier er dere veldig opptatt - kanskje han ønsker å tilbringe den tiden dere har sammen med bare deg. 

Jeg er ikke enig i det flere nevner med at du skal spille et slags spill. Vær ærlig! Fortell han hva du ønsker og hva du har behov for i et forhold. Ønsker han ikke noe mer med deg, var det jo uansett ikke meant to be! Lykke til, TS. 

Tusen takk for fint svar. 

Vi har snakket mye om hva vi ønsker oss, og ikke, i forhold. Uten at vi direkte har nevnt oss. Vi snakker også mye om livet, planer, familiene våre... Han har spurt meg om råd for en tale han skal holde i sin mors sekstiårsdag og forteller meg mye om familien, drømmene sine osv. 

Vi er begge travle mennesker, og har prioritert hverandre mye disse månedene. Men jeg ønsker meg etterhvert en slags bekreftelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Feil strategi, du skal være mer hard to get. 

Hvordan blir man det etter fire mnd? 

Han har sagt at han ikke er slik at han liker å jakte. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir man det etter fire mnd? 

Han har sagt at han ikke er slik at han liker å jakte. 

Bare å ta et skritt tilbake det.

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Bare å ta et skritt tilbake det.

Det føles unaturlig å gjøre det som et spill. Likevel har jeg gjort det av nødvendighet nå etter enormt mye overtid. 

Han trekker seg tilsvarende tilbake. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det føles unaturlig å gjøre det som et spill. Likevel har jeg gjort det av nødvendighet nå etter enormt mye overtid. 

Han trekker seg tilsvarende tilbake. 

Er det deg TS?

Har du trukket deg tilbake og han gjør akkurat det samme?

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det deg TS?

Har du trukket deg tilbake og han gjør akkurat det samme?

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Da er det kanskje svar nok for deg? Han vil ha en enkel utvei og da er det lettere om det feider ut. Ikke sikkert det er grunnen, gi det noen dager til. Klem!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da er det kanskje svar nok for deg? Han vil ha en enkel utvei og da er det lettere om det feider ut. Ikke sikkert det er grunnen, gi det noen dager til. Klem!

Takk 🤗🤗 Nå ønsker han å møtes til søndag. Jeg er usikker på hva som venter. 

Gjest Virpi
Skrevet
På 2.5.2018 den 9.01, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i dette!

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk 🤗🤗 Nå ønsker han å møtes til søndag. Jeg er usikker på hva som venter. 

Håper det ordner seg for dere, men prøv å få en oppklaring hvis du kan. Lykke til! :*

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper det ordner seg for dere, men prøv å få en oppklaring hvis du kan. Lykke til! :*

Her kommer det sprikende råd. Fra steg tilbake til få en oppklaring. 

Jeg er litt redd for å presse. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer det sprikende råd. Fra steg tilbake til få en oppklaring. 

Jeg er litt redd for å presse. 

Hva sier hjertet ditt? Hva er nok for DEG?

Svaret ligger der tenker jeg, bare vær tro mot deg selv og bruk tiden frem til søndag på å oppsummere det dere har hatt hittil og se det fra et fugleperspektiv. Er det et forhold du ønsker deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...