Gå til innhold

Er han treig eller er han player?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet siden vi traff hverandre for fire måneder siden. Vi ble definert som eksklusive etter en mnd, og han sier til meg at han aldri dater eller har sex uten følelser. 

Vi har det veldig fint sammen, og god sex. Han sier mye fint til meg og er veldig god mot meg. Vi koser mye og gjør aktiviteter som trening, museer osv. Han inkluderer meg i valg vedr bilkjøp og livet generelt. 

Men det er gått fire måneder. Når jeg prøver å dreie samtalen inn mot hva vi er eller hvor vi er på vei er han svært unnvikende. Vi har heller ikke møtt hverandres venner. 

Jeg mistenker etterhvert at han ikke er interessert, siden det ikke går noen vei. Jeg burde kanskje skjønt det for mange måneder siden. 

Er det noen som faktisk bruker så lang tid? 

Anonymkode: 9fa7a...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det med å møte hverandres venner kan kanskje skyldes at han vil holde venner og skjæreste forhold separert. Har en kompis som nekter å dra dama med på filmkveld elc grunnet at han vil holde en sterk grense mellom de to. Kanskje han er en sånn kar, synes selv det er veldig rart men alle er jo forskjellige. 

Anonymkode: 9ad32...f67

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det med å møte hverandres venner kan kanskje skyldes at han vil holde venner og skjæreste forhold separert. Har en kompis som nekter å dra dama med på filmkveld elc grunnet at han vil holde en sterk grense mellom de to. Kanskje han er en sånn kar, synes selv det er veldig rart men alle er jo forskjellige. 

Anonymkode: 9ad32...f67

Det er  jo i så fall fordi han ikke anser det som seriøst. Det er en ting å ha gutte/jentekvelder alene, men det er ingen grunn til at de ikke skal treffes overhodet, med mindre forholdet er helt midlertidig.

Anonymkode: 83beb...69a

• Liker 4
Skrevet

Synes det er rart at du spør om han enten er treg eller en player. Det er da mange andre muligheter også, så enten eller, treg eller player, det trenger ikke være verken det ene eller det andre! 

Uansett virker det å være en stor mulighet for at han ikke er interessert nok i deg, og det er uansett ikke en god situasjon for deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke godt å si men han er ikke en porselensdukke. Vil si det er rimelig at du krever oppgradering fra nummer til kjæreste etter 4 mnd, selv om han helt tydelig er uenig i det når han holder deg unna venner/familie. 

Anonymkode: e3e70...ecf

AnonymBruker
Skrevet

Stusser over at han ikke har presentert deg for vennene. Tror jeg ville trukket meg litt tilbake.

Anonymkode: 5fe08...16d

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Trolltunge said:

Synes det er rart at du spør om han enten er treg eller en player. Det er da mange andre muligheter også, så enten eller, treg eller player, det trenger ikke være verken det ene eller det andre! 

Uansett virker det å være en stor mulighet for at han ikke er interessert nok i deg, og det er uansett ikke en god situasjon for deg. 

Hvilke? 

Jeg tenker han egentlig ikke er interessert, eller treig. Men opprettet tråden for å få nye synspunkt.

Vi er begge 30 år om det har betydning. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke? 

Jeg tenker han egentlig ikke er interessert, eller treig. Men opprettet tråden for å få nye synspunkt.

Vi er begge 30 år om det har betydning. 

Alle andre grunner til å ikke gå noen veier med forholdet koker egentlig ned til at han ikke er interessert NOK, uansett hva man kaller det.

Man er ikke nødvendigvis en player fordi man liker et menneske nok til å holde kontakten og være kjærlig, men ikke nok til å binde seg fullstendig, eller til å ønske full pakke. De fleste har vel en gang vært i en slik situasjon, uten at man bevisst spiller noe. Det man gir er ekte, men man har kanskje ikke mer enn det å gi, og man må til slutt innse at det er fordi følelser ikke er sterke nok. 

Så kan man kalle det "Brent meg tidligere, så trenger tid!", eller "Synes vi har det fint som vi har det!", eller noe annet, men det koker ned til ikke interessert NOK. 

Treg, player eller bare ikke interessert nok? Den overskriften hadde vært bedre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Trolltunge said:

Alle andre grunner til å ikke gå noen veier med forholdet koker egentlig ned til at han ikke er interessert NOK, uansett hva man kaller det.

Man er ikke nødvendigvis en player fordi man liker et menneske nok til å holde kontakten og være kjærlig, men ikke nok til å binde seg fullstendig, eller til å ønske full pakke. De fleste har vel en gang vært i en slik situasjon, uten at man bevisst spiller noe. Det man gir er ekte, men man har kanskje ikke mer enn det å gi, og man må til slutt innse at det er fordi følelser ikke er sterke nok. 

Så kan man kalle det "Brent meg tidligere, så trenger tid!", eller "Synes vi har det fint som vi har det!", eller noe annet, men det koker ned til ikke interessert NOK. 

Treg, player eller bare ikke interessert nok? Den overskriften hadde vært bedre. 

Du har selvsagt helt rett.

Vi har begge travle lederstillinger, og begges jobber involverer reising og overtid.

Vi har møttes hver helg disse fire nånedene, og det varer gjerne mer enn et døgn. Noen ganger er vi sammen fredag og lørdag og søndag. Noen ganger fra lørdag morgen til søndag kveld. 

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke godt å si men han er ikke en porselensdukke. Vil si det er rimelig at du krever oppgradering fra nummer til kjæreste etter 4 mnd, selv om han helt tydelig er uenig i det når han holder deg unna venner/familie. 

Kan man kreve det? Det må vel begge ønske

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man kreve det? Det må vel begge ønske

Klart man kan kreve å ikke bli behandlet som en billig hore av menn. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Klart man kan kreve å ikke bli behandlet som en billig hore av menn. 

Er det billig hore når man dater? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det billig hore når man dater? 

Nei, den respektløse delen er at han ikke kan kalle deg kjæreste etter 4 mnd, når du fungerer som kjæreste i ett og alt.  Og det er respektløst at han ikke står ved at du er kjæresten i forhold til familie og venner. 

Han får jo deg til å bli usikker og tvile på at du er bra nok han pga dette og det er ikke riktig. Man skal liksom kunne føle seg trygg på en partner. Sier ikke at du trenger starte en krangel, men tenker at å fortsette særlig lenger som "udefinert" er destruktivt for din del. Regner med det ikke ville falt deg inn å behandle han på samme måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, den respektløse delen er at han ikke kan kalle deg kjæreste etter 4 mnd, når du fungerer som kjæreste i ett og alt.  Og det er respektløst at han ikke står ved at du er kjæresten i forhold til familie og venner. 

Han får jo deg til å bli usikker og tvile på at du er bra nok han pga dette og det er ikke riktig. Man skal liksom kunne føle seg trygg på en partner. Sier ikke at du trenger starte en krangel, men tenker at å fortsette særlig lenger som "udefinert" er destruktivt for din del. Regner med det ikke ville falt deg inn å behandle han på samme måte.

Dette stemmer. Og det var derfor jeg opprettet tråden. Jeg vet ikke helt hva jeg tror jeg skal få utav den, men det kan være greit å lufte tanker. 

Ja, jeg føler meg som en kjæreste. 

AnonymBruker
Skrevet

Player. All talk, no action.

Anonymkode: 86bf0...51c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Player. All talk, no action.

Anonymkode: 86bf0...51c

:(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå sagt at jeg trenger noe mer. På melding, siden jeg er på reise. 

Jeg venter spent på svar. 

AnonymBruker
Skrevet

Spent på svaret ditt TS.

Jeg er i liknende situasjon. Mye snakk, lite handling. Ble fortalt at jeg skal møte både den ene og den andre, men nå etter 4 måneder har det ikke skjedd. Mange flotte ord om fremtiden, men jeg ser absolutt ingen handling. Dette gjør meg nå fryktelig usikker. Jeg sa for ikke lenge siden at jeg ønsket mer og vi hadde en lang samtale der det ble lovet gull og grønne skoger, så jeg prøver nå å ha is i magen og se hva som skjer. Ikke lett, men har det stadig i bakhodet at han bare holder meg på matta inntil noe annet skjer, eller han går lei.

Anonymkode: 74025...68b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så spill tilbake!

Ikke jag, ikke vis at dere er needy, kom dere ut av hekten&ta tilbake med samme mynt!

Det har jeg gjort,han var så selvsikker på at han hadde meg,da fikk jeg nok og sa at jeg godt kunne la være og vise han oppmerksomhet. Var stille noen dager, og han var så på etter dette.

Bestemte meg for å lære av dette, du vil ikke ha meg? du bare snakker ord og ingen handling? Javel, ditt tap.

Den typen trenger harde bud, hvis dere orker, om det er verdt det? tja, kommer an på, det vet dere best selv.

Anonymkode: 9a2c5...2f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå sagt at jeg trenger noe mer. På melding, siden jeg er på reise. 

Jeg venter spent på svar. 

Feil strategi, du skal være mer hard to get. 

Anonymkode: 9a2c5...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...