Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2018 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid drømt om å være klassisk vakker, nesten litt sånn Disneyprinsesse med store øyne, store lepper, liten nese og stort bølgete hår. Syns så mange (les:instagram) har klart å se sånn ut i de siste årene, men jeg har rett og slett ikke råd til å fikse på noe som helst, annet enn å trene regelmessig og bruke sminke. Får ofte høre at jeg ser pen og lur ut, sexy blikk, har en unik men ikke typisk klassisk skjønnhet. Hva kan jeg gjøre for å bli klassisk vakker uten å spare til kirurgi? 

Ville følt en stor trygghet om jeg var veldig vakker, som et beskyttende skall. Hater å være middelmådig, det føles så sårbart ut. 

Anonymkode: 83d5b...bc2

Klassisk vakre mennesker uten særpreg er kjedelig. Du høres derimot flottest ut akkurat som du er! 

Anonymkode: 2b883...bfa

Videoannonse
Annonse
Gjest miaw
Skrevet

Det er så mye rart man skal henge seg opp i. Så mye vi lar oss påvirke av som egentlig er helt ubetydelig, bare fordi industrien har skapt et bilde av hva som er "klassisk skjønnhet".  Du må skjønne at det ligger noe bak dette, din egen dårlige selvtillit. Får du det "såkalte" klassiske utseende du ønsker, kommer du til å finne noe nytt å mislike med deg selv. For det er det som er problemet her. Usikkerheten din. Ikke utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...