Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid drømt om å være klassisk vakker, nesten litt sånn Disneyprinsesse med store øyne, store lepper, liten nese og stort bølgete hår. Syns så mange (les:instagram) har klart å se sånn ut i de siste årene, men jeg har rett og slett ikke råd til å fikse på noe som helst, annet enn å trene regelmessig og bruke sminke. Får ofte høre at jeg ser pen og lur ut, sexy blikk, har en unik men ikke typisk klassisk skjønnhet. Hva kan jeg gjøre for å bli klassisk vakker uten å spare til kirurgi? 

Ville følt en stor trygghet om jeg var veldig vakker, som et beskyttende skall. Hater å være middelmådig, det føles så sårbart ut. 

Anonymkode: 83d5b...bc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får i det minste komplimenter for utseendet ditt da. 

Anonymkode: f45c9...498

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får i det minste komplimenter for utseendet ditt da. 

Anonymkode: f45c9...498

Det er jo hyggelig det, men vil alltid føle meg stygg og litt skamfull i møte med vakre mennesker. Hadde jeg bare hatt pengene..

AnonymBruker
Skrevet

Min er erfaring:

Du kan ikke reparere indre usikkerhet med ytre ting. Usikkerheten finner bare noe nytt å henge seg opp i.

Ikke det du ba om, men det jeg kunne gi. 

Anonymkode: 3701b...aef

• Liker 6
Skrevet

Du vet at de du ser på insta ofte bruker filter?

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo hyggelig det, men vil alltid føle meg stygg og litt skamfull i møte med vakre mennesker. Hadde jeg bare hatt pengene..

Hadde du hatt pengene hadde du fort ødelagt deg selv. De siste som burde fikse på utseende er de som jager etter "perfeksjon". 

Endret av Snillingen
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Newsflash: man blir ikke trygg av å være vakker. Jeg har blitt kalt vakker ofte, men er sinnsykt usikker. Møter ofte folk som har middelmådig utseende mens som utstråler en fantastisk trygghet og selvsikkerhet. Misunner de! Trygghet kommer innenifra.

Anonymkode: b22aa...485

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette hørtes litt umodent ut. Disse menneskene som tar operasjon etter operasjon virker jo ikke helt i water. Og styggere blir de jo etter hvert, med unaturlige atributter.

Anonymkode: c3a9b...6a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, wintergirl skrev:

Filter og redigerer med slimming effekt, forstørre øyne effekt , tynnere nese effekt osv.
Skal ikke tipse om appen for det er direkte skadelig, men jeg hadde den og vet at det går an og at det er den bloggerne og kjendisene bruker.

TS: IKKE TRO DET DU SER PÅ INSTAGRAM, ITs all fake!!!

Anonymkode: dd53b...94f

• Liker 3
Skrevet

Sminke! Invester litt penger i bra minke, og se tutorials. Er du flink med sminke så kan du lett «fake» store øyne, liten nese, store lepper, lav liten hake, store kinnbein etc

den naturlige skjønnheten er det verre med. Er du ikke født med den så vil du heller aldri få den desverre. Jeg er ikke det jeg vil kalle naturlig pen, men jeg har lært meg hvordan jeg kan se veldig pen ut. Kombiner pen med bra personlighet så er du meget attraktiv. 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønnhet vil alltid falme med årene. Du bør ha fokus på å utvikle din indre skjønnhet og utstråling.  Et godt fysisk ytre er ikke noe å leve på alene, man må ha mer substans. Du vil vel bli sett på som et menneske med ulike fasetter og ikke et objekt. Anbefaler deg å gå til psykolog for et slikt fokus på utseende er usunt. Du tror det er oppskriften på lykke. Det er det ikke. 

Anonymkode: d1dab...12d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Filter og redigerer med slimming effekt, forstørre øyne effekt , tynnere nese effekt osv.
Skal ikke tipse om appen for det er direkte skadelig, men jeg hadde den og vet at det går an og at det er den bloggerne og kjendisene bruker.

TS: IKKE TRO DET DU SER PÅ INSTAGRAM, ITs all fake!!!

Anonymkode: dd53b...94f

Til slutt så føler man seg stygg uten vel? Ja, til og med snap filter får kritikk. På tide bloggere og alle andre kutter det ut, ihverfall til en viss grad.  

• Liker 1
Skrevet

Skjønner hva du mener, men samtidig får du jo høre at du er vakker? 

Jeg har fått høre at jeg er klassisk vakker siden jeg ble tenåring. Type blå øyne, høye kinnbein, fin og passelig nese, munn med veldig markert amorbue og mellomblondt "nordisk" hår. Hyggelig det, men jeg tenker at det er vel ikke så nøye "hva slags type" vakker man er så lenge man føler seg vel selv? 

Jeg har alltid vært slank, godt trent osv. Men tro meg jeg har blitt behandlet mye dårlig. Så for min del har ikke det å være "klassisk vakker" ført meg til noe bra. Jeg er fornøyd med ansiktet mitt og ville ikke endret noe ved det, så for min del ligger kompleksene i at noe må være galt med meg siden jeg gang på gang blir behandlet dårlig. Er i tillegg naiv, dumsnill og veldig tilgivende så jeg har funnet meg i alt for mye. Både psykisk og fysisk vold. 

Jeg visste egentlig ikke hva jeg skulle svare. Det ble bare til, mens jeg skrev. Jeg håper bare du klarer å akseptere og være fornøyd med ditt eget utseende. :) Å bruke masse penger på kirurgi som ofte gir mer et "tilgjort" utseende enn klassisk, tror jeg bare ikke er løsningen. 

Vel vel. Vi har jo alle våre komplekser og ting vi gjerne ville ønsket at vår anderledes enten det er utseende eller svakheter ved personligheten. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nå heller fokusert på å være attraktiv. Selv regner jeg meg ikke som klassisk vakker, men likevel pen/søt. Og jeg synes det er viktig å være sensuell. En klassisk vakker dame uten sensualitet er ikke attraktiv i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, wintergirl said:

Men man ser noen i virkeligheten og. Jeg ligner på en rev i ansiket.. smale «lure»øyne med lave bryn, smale lepper, slank fin kropp men pinlig liten rumpe og kunne gjerne hatt større bryster og satt på lengre hår. 

2 minutter siden, Skadeskutt said:

Skjønner hva du mener, men samtidig får du jo høre at du er vakker? 

Jeg har fått høre at jeg er klassisk vakker siden jeg ble tenåring. Type blå øyne, høye kinnbein, fin og passelig nese, munn med veldig markert amorbue og mellomblondt "nordisk" hår. Hyggelig det, men jeg tenker at det er vel ikke så nøye "hva slags type" vakker man er så lenge man føler seg vel selv? 

Jeg har alltid vært slank, godt trent osv. Men tro meg jeg har blitt behandlet mye dårlig. Så for min del har ikke det å være "klassisk vakker" ført meg til noe bra. Jeg er fornøyd med ansiktet mitt og ville ikke endret noe ved det, så for min del ligger kompleksene i at noe må være galt med meg siden jeg gang på gang blir behandlet dårlig. Er i tillegg naiv, dumsnill og veldig tilgivende så jeg har funnet meg i alt for mye. Både psykisk og fysisk vold. 

Jeg visste egentlig ikke hva jeg skulle svare. Det ble bare til, mens jeg skrev. Jeg håper bare du klarer å akseptere og være fornøyd med ditt eget utseende. :) Å bruke masse penger på kirurgi som ofte gir mer et "tilgjort" utseende enn klassisk, tror jeg bare ikke er løsningen. 

Vel vel. Vi har jo alle våre komplekser og ting vi gjerne ville ønsket at vår anderledes enten det er utseende eller svakheter ved personligheten. 

Ja, får høre at jeg ser lur og pen/sexy ut, men jeg vil aldri få et ansikt der jeg ser strålende, utpreget feminin eller vakker ut. Kjenner det er litt sårt bare. Har i likhet med deg blitt behandlet meget dårlig en periode i livet, og tenker at disse tankene kan stamme fra det. Men hadde kanskje skjedd uansett, det skjer jo med dere vakre også. Bare føler at et ekstraordinært vakkert utseende hadde gitt med en rustning mot omverdenen, og hadde også bekymret meg mindre for å bli forlatt av kjæresten min. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville nå heller fokusert på å være attraktiv. Selv regner jeg meg ikke som klassisk vakker, men likevel pen/søt. Og jeg synes det er viktig å være sensuell. En klassisk vakker dame uten sensualitet er ikke attraktiv i mine øyne.

Enig i at sensualitet er veldig viktig og attraktivt. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk som tar sånn Michael Jackson-nese jobb ser jo ut som klovner. Ikke gjør det!

Anonymkode: 6dd86...d34

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønnhet vil alltid falme med årene. Du bør ha fokus på å utvikle din indre skjønnhet og utstråling.  Et godt fysisk ytre er ikke noe å leve på alene, man må ha mer substans. Du vil vel bli sett på som et menneske med ulike fasetter og ikke et objekt. Anbefaler deg å gå til psykolog for et slikt fokus på utseende er usunt. Du tror det er oppskriften på lykke. Det er det ikke. 

Anonymkode: d1dab...12d

Selv føler jeg meg mye penere nå enn for 20 år siden. Og får mange flere komplimenter nå enn tidligere. Fantastisk å bli 50 år og samtidig føle seg vakrere og vakrere. Bunner garantert ut i at jeg har fått selvfølelse og blitt mer sikker på meg selv i livet 😊 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid drømt om å være klassisk vakker, nesten litt sånn Disneyprinsesse med store øyne, store lepper, liten nese og stort bølgete hår. Syns så mange (les:instagram) har klart å se sånn ut i de siste årene, men jeg har rett og slett ikke råd til å fikse på noe som helst, annet enn å trene regelmessig og bruke sminke. Får ofte høre at jeg ser pen og lur ut, sexy blikk, har en unik men ikke typisk klassisk skjønnhet. Hva kan jeg gjøre for å bli klassisk vakker uten å spare til kirurgi? 

Ville følt en stor trygghet om jeg var veldig vakker, som et beskyttende skall. Hater å være middelmådig, det føles så sårbart ut. 

Det er ingen trygghet! Jeg har alltid blitt kalt vakker, jeg har store øyne med naturlig lange og tykke vipper, naturlig fyldige lepper, har alltid hatt langt og tykt hår og en nett/petit kropp...litt sånn etter Disney-modellen. Men ikke tro at dette har gjort meg til en selvsikker person, heller tvert i mot. Jeg tør nesten ikke å date, for jeg er alltid redd for at jeg bare blir likt for det overfladiske og at det ikke er "ekte". Jeg er alltid redd for å ikke bli likt fordi jeg er meg, PERDONEN meg. Jeg får bare høre "du er så pen", "fy f... så vakker du er", "du er sååå fin du" osv osv...aldri noe som går på meg som person, hvordan jeg er og hvem jeg er.. Det fineste jeg noen gang har hørt var da en sa til meg at jeg var så snill, DET gjorde meg glad, DET betød noe for selvtilliten min. Jeg gjorde det slutt med kjæresten min for et par mnd siden fordi han aldri så meg som person, han hørte aldri på meg, han bare så PÅ meg og sa hele tiden hvor pen jeg var og at han ble så stolt når han viste meg frem...jeg følte meg som en verdiløs ting. Han var sånn i 3 år, det virket egentlig ikke som han kjente meg engang, selv ikke etter all den tiden. At han bare så utseende og ikke fikk med seg resten, selv om jeg prøvde så hardt. Jeg begynte å tenke: hva om jeg blir skadet, syk e.l...da svikter han meg sikkert, for dette er jo tydeligvis ikke ekte nok, ikke dypt nok, det er tydeligvis bare basert på overfladisk piss. 

Så tro meg, utseende gjør deg ikke lykkelig! Jeg prøver hele tiden å være en så snill og god person som jeg kan, jeg liker å prate om masse og har humor, men utseende ødelegger for meg, det blir alt for mye fokus på det og da blir jeg fryktelig usikker og skeptisk. Menn ser en pen dukke, og jenter blir mistenksomme til meg eller over-hyggelige og kommenterer utseende de også. Eller jeg blir totalt oversett fordi folk automatisk tror at jeg må være høy på pæra eller innbilsk siden jeg er pen. Jeg er egentlig sjenert og usikker. Og fryktelig ensom. 

Anonymkode: cac71...fc4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2018 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at kvinner som ønsker å se klassisk vakre ut er klassisk vakre uten å vite det selv. Disneyprinsessene er for øvrig ikke klassisk vakre, de er sjeleløse skall. Kle deg klassisk og fortsett å være en luring du.

Anonymkode: 84aeb...15c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...