AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Leste akkurat denne: https://www.tv2.no/nyheter/9830060/ Har alltid lurt på: hva er vitsen!? Hvorfor plukke opp for så bare å kaste posen på bakken...? Da er det jo 100 ganger bedre å ikke plukke opp og bare la det ligg, da vil det i det minste forsvinne. Men kaste plastposer i naturen ... er det merkelig at vi i dag har et plastikkproblem... Anonymkode: c29e9...05e 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 tenkte det samme da jeg leste saken. folk må jo være stokk dumme Anonymkode: 32677...147
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Enda bedre å forby slike å eie hunder. Anonymkode: 8939f...706 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Ser det der ofte her også. De ligger strødd. Så er det folk som tar med seg bikkjer til hagen min for at de skal drite i min hage. Skjer det en gang til skal jeg oppsøke hagen deres og begynne å gå dit hver gang jeg må drite. Anonymkode: 9dd92...c28 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser det der ofte her også. De ligger strødd. Så er det folk som tar med seg bikkjer til hagen min for at de skal drite i min hage. Skjer det en gang til skal jeg oppsøke hagen deres og begynne å gå dit hver gang jeg må drite. Anonymkode: 9dd92...c28 Det skulle jeg likt å se! Anonymkode: 757bf...802
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Jeg har sagt det hele tia. Gidder ikke folk å kaste hundebæsjposen i et bosspann, er det mye bedre at de lar bæsjen ligge. Naturen klarer å bryte ned bæsj og det er fin gjødsel til plantene. Plast derimot blir bare liggende.... Av og til lurer jeg på iq hundeeiernr har. Joda, plukk opp bæsjen til hunden og ha den i en pose. Men da er det meningen at du skal kaste den i et bosspann, ikke å la den bli liggende i naturen. Anonymkode: 4301a...22f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 Fatter ikke hvor late folk er jeg altså. Går turer med hunden både i nabolaget og på fjellet, trener dem og alt som hører til. Men å bære med seg en bitteliten bose med dritten etter bikkja, DET er for vanskelig og slitsomt. Håper noen av dere er her inne og leser at dere er noen forbanna late svin! Anonymkode: 63245...714
Example Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Enda bedre å forby slike å eie hunder. Anonymkode: 8939f...706 Helt enig. Bør innføre overvåkningskameraer i skogene rundt om i landet og la politiet følge med 24 timer i døgnet for å se om noen kaster en hundepose. Dersom en gjør det bør hunden umiddelbart konfiskeres, og mennesket som eier hunden bør få et forbud mot å eie hun for evig og alltid!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #9 Skrevet 2. mai 2018 Å plukke opp hundebæsj der det ferdes andre folk er viktig, men det trengs flere søppelkasser rundt om kring, ikke bare for hundebæsj poser men annet avfall også. Merker det ofte bare jeg f eks åpner en røykpakke og skal kaste plasten at det er langt til neste søppelkasse, før kasta jeg det på bakken da men nå putter jeg det i det minste i lomma til jeg kommer hjem. Ikke alle gjør det. Ser f eks bokser fra fastfood slengenes rundt. Passet hund i påskeferien og måtte jo gå drit langt med posen full av bæsj i hånda, ikke lekkert for meg eller forbipasserende med en sånn stank på vift. Det trengs flere søppelkasser. Anonymkode: d89d7...63b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå