Gå til innhold

Hvilken type orgasme får du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du en av de som kommer fort med klitoris stimuli, eller er du en av de som trenger lang tid for å komme vaginalt? Vi er alle forskjellige. 

Hvordan er du?

Anonymkode: b2ea9...539

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du en av de som kommer fort med klitoris stimuli, eller er du en av de som trenger lang tid for å komme vaginalt? Vi er alle forskjellige. 

Hvordan er du?

Jeg kommer raskt med klitorisstimuli og jeg kommer raskt vaginalt. Hvorfor skulle det være enten eller? Har man lett for å få orgasme, så er det enkelt å få det på alle måter. Mange trenger klitorisstimulering i tillegg for å komme vaginalt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer raskt med klitorisstimuli. Aldri klart å få vaginalorgasme. 

Anonymkode: cfe3b...400

Skrevet

Vaginal, liker å sitte oppå typen :) 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer raskt med klitorisstimuli. Aldri klart å få vaginalorgasme. 

Anonymkode: cfe3b...400

Jeg får også kun orgasme med klitorisstimuli veldig lett. Å serie orgasme, fire - fem ganger ca. Alltid lurt på hvordan det er å komme vaginalt. Hva som er best.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kan komme både vaginalt og klitoris. Trenger tid for begge deler.

Anonymkode: c6349...c96

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får også kun orgasme med klitorisstimuli veldig lett. Å serie orgasme, fire - fem ganger ca. Alltid lurt på hvordan det er å komme vaginalt. Hva som er best.

Ts

Den ene er ikke bedre enn den andre. Begge er gode :) Jeg syns de er litt ulike, men vanskelig å beskrive forskjellen. Noen forskere hevder at det er samme orgasmen, fordi vagina også gir stimulering av klitoris, bare en annen del av klitoris. Klitoris er jo veldig stor, «bena» går dypt og langt. Men i såfall blir orgasmen ulik etter hvilken del av klitoris som stimuleres. Jeg kan i tillegg få rgasme uten å stimulere hverken klitoris eller vagina direkte, det er nok at jeg gjør knipeøvelser. Er dette en tredje type orgasme? Tja, kanskje. Ikke vet jeg, godt er det i hvert fall :) Og ja, den orgasmen kommer også raskt.

• Liker 2
Skrevet

Personlig så finner jeg verken en vagina eller en klitoris .....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hulderen skrev:

Jeg kan i tillegg få rgasme uten å stimulere hverken klitoris eller vagina direkte, det er nok at jeg gjør knipeøvelser

Wow, kan du? Fasinerende. Så i teroien kan du kjøre bil mens du kniper deg til orgasme? Misunner deg virkelig...

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg kommer raskt med klitorisstimuli og jeg kommer raskt vaginalt. Hvorfor skulle det være enten eller? Har man lett for å få orgasme, så er det enkelt å få det på alle måter. Mange trenger klitorisstimulering i tillegg for å komme vaginalt. 

Mmm det skulle jeg ønske jeg kunne få til.. ikke misunnelig altså... 🙄

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, kan du? Fasinerende. Så i teroien kan du kjøre bil mens du kniper deg til orgasme? Misunner deg virkelig...

Det kan jeg også - og det er slett ikke vanskelig å lære seg 😋

Anonymkode: ecb40...81e

AnonymBruker
Skrevet

kommer kun ved klitorisstimulering. Aldri trodd jeg kunne få vaginalorgasme, prøvd alle mulige stillinger. Men var veldig nære ved å få vaginalorgasme da vi lå i en litt skjev skje-stilling her om dagen, så jeg har ikke gitt opp håpet!:nordvesta: tror han traff g-punktet.

Anonymkode: 1facf...507

Skrevet
18 minutter siden, Leiadenrare skrev:

kommer raskt :)

Det skulle jeg ønske jeg fikk til 

Skrevet

Jeg kan få raske, og bruke lang tid, klitorgasmer, men syns ikke de gir meg noe særlig.
Jeg kan få raskt, og bruke lang tid, på å få vaginalorgasme.
Jeg kan få raskt, og bruke lang tid, på å få analorgasme. 

• Liker 1
Skrevet

Åh det er så mange faktorer som spiller inn her. Er jeg dødskåt så kommer jeg fort om han stimulerer klitoris. Merker jeg at han gjør det mest fordi at han må/kjeder seg litt, så skjer det ingenting, jeg er helt avhengig av at han også er kåt. Derfor er det best om vi tar min orgasme først og jeg nærmer meg klimaks når han kåres opp og blir hardere og hardere.  Andre dager er jeg middels kåt og det kan ta 15 minutter der han stimulerer meg før jeg kommer. 

Jeg har kommet noen få ganger vaginalt, men da har jeg vært så kåt at jeg kunne å sittet på en stol med klærne på og vugget/kjipt meg selv til orgasme. Det kunne sikkert hendt oftere dersom vi brukte masse tid på å pirre hverandre opp mentalt. Men stortsett er opplegget ganske innøvd og manuelt. Godt, men veldig forutsigbart og vanepreget. 

AnonymBruker
Skrevet

Som tenåring kunne jeg få orgasme av å massere "nedenfor" skjeden. Det var en litt annerledes orgasme enn klitorisstimuli. "dypere" men ikke sterkere. "Rundere" hvis det høres logisk ut, haha. Ellers får jeg bare av klitoris (syns ikke penetrering er så godt eller gir meg noe) men av klitoris kan jeg få latterlig mange. Gjerne 5 - 7 høvelig kraftige og resten litt mindre men ...veldig mange.

Anonymkode: d0e34...629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...