AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Jeg må bare få det ut et sted. Jeg merker skikkelig på kroppen når jeg skal ha mensen, og det er så slitsomt. Går på mini-pillen så mensen kan fort komme som en liten overraskelse for meg. Hver gang før den kommer merker jeg at nesten ALT irriterer meg, blir så irritert at jeg kjenner det knyter seg i magen. Blir også fort lei meg og overreagerer veldig. Blir så sliten over meg selv.. Kjæresten min mener at det bare er psykisk, og at jeg tror at jeg blir premenstrull, men at jeg egentlig ikke er det. Noe som gjør meg enda mer irritert. Måtte bare få det ut et sted, og er det flere som har det sånn? Anonymkode: 43f08...2ed
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Garantert mange! Jeg kan ha pms en uke før mensen. Noen ganger kun 2 døgn. Alltid superirritert en dag og en lei meg dag. http://www.med.uio.no/klinmed/forskning/aktuelt/aktuelle-saker/2016/hormonene-raser-i-kroppen.html litt info hvis du er interessert. Jeg synes selv bidronning gelé hjelper litt. Viste ikke noe forskjell før etter en mnd. Kan kjøpes på helsekost. Visse matvarer som trigger også. Anonymkode: 99654...3a1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Det er forøvrig mange som ikke er klar over at de er premenstruelle. Jeg har venninner som kan blånekte. Det skjer jo enormt mye med kroppen den tiden i form av hormoner. Anonymkode: 99654...3a1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Garantert mange! Jeg kan ha pms en uke før mensen. Noen ganger kun 2 døgn. Alltid superirritert en dag og en lei meg dag. http://www.med.uio.no/klinmed/forskning/aktuelt/aktuelle-saker/2016/hormonene-raser-i-kroppen.html litt info hvis du er interessert. Jeg synes selv bidronning gelé hjelper litt. Viste ikke noe forskjell før etter en mnd. Kan kjøpes på helsekost. Visse matvarer som trigger også. Anonymkode: 99654...3a1 Takk :-) Jeg har det vanligvis en uke før jeg får det, og det er virkelig den verste uken.. Anonymkode: 43f08...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forøvrig mange som ikke er klar over at de er premenstruelle. Jeg har venninner som kan blånekte. Det skjer jo enormt mye med kroppen den tiden i form av hormoner. Anonymkode: 99654...3a1 Ja, det skal ikke være enkelt.. :-( Anonymkode: 43f08...2ed
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Jeg sitter her og er premenstruell nå. Er så irritert at jeg nesten dirrer. Prøver alt jeg kan å ikke la det gå utover noen, så langt har det gått bra. Hater å ha det sånn! Å gå rundt å være irritert, uten at det er knyttet til noe er ja, irriterende. Anonymkode: c6165...cd3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter her og er premenstruell nå. Er så irritert at jeg nesten dirrer. Prøver alt jeg kan å ikke la det gå utover noen, så langt har det gått bra. Hater å ha det sånn! Å gå rundt å være irritert, uten at det er knyttet til noe er ja, irriterende. Anonymkode: c6165...cd3 Jeg også.. Derfor var jeg bare nødt å skrive et innlegg her, haha! Anonymkode: 43f08...2ed
Skadeskutt Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 Jeg blir også veldig PMS. Merker det riktig nok ikke så mye psykisk, men jeg blir sinnsykt sulten i noen dager, ca en uke før mensen. Får så cravings at det nærmest verker i kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå