Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2005 #1 Del Skrevet 23. februar 2005 Har fått en dyne fra svigerforeldrene, kjemedeilig dyne. Men størrelsen er 210x220. Var innom Kid og Hansen&Dysvik, men de hadde bare dynetrekk i 200x220. Hjelp, har jeg fått en dyne som jeg ikke finner sengetrekk til? Vet at Ellos har det, men så stress å bestille der... (Arg, og jeg som trodde jeg endelig var ferdig ikea-liknende diktatur) Er 200x220 vanlig størrelse for ekstra lang dobbeltdyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. februar 2005 #2 Del Skrevet 23. februar 2005 vi har dyne som er 200x220 og tror det er mest vanlig. Har aldri sett noe annet og ikke hatt problem med trekk heller. Men hvis du får tak i dynetrekk til den str ville jeg nok hatt det for jeg synes vår er knapp nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2005 #3 Del Skrevet 23. februar 2005 Hm..okey. Har tidligere hatt dyne fra IKEA 240x220 (som man selvsagt bare kunne kjøpe trekk til i IKEA ), og gledet meg skikkelig til å kunne kjøpe sengesett på vanlige interiør-butikker Jaja.. Men de har jo fine sengesett fra Ellos også... Har et i egyptisk bomull nå Det eneste sengesetter vi har nå faktisk, hehe..dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. februar 2005 #4 Del Skrevet 23. februar 2005 Vår er også 200*220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #5 Del Skrevet 25. februar 2005 Vet at La Redout har str 200 eller 240 eller 260 på sine dynetrekk til store dyner. De har dessuten mange festlige dynetrekk, ikke bare de vanlige "kjedelige". Ta en titt på nettsiden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 26. februar 2005 #6 Del Skrevet 26. februar 2005 Vår e 200*220! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. februar 2005 #7 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan vel hende dynetrekkene passer likevel selv om dynen egentlig er 10cm for bred? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2005 #8 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan vel hende dynetrekkene passer likevel selv om dynen egentlig er 10cm for bred? Lurte litt på dette selv...men kjæresten min var veldig uenig. Tror jeg bare skal bestille et sett fra Ellos. Trenger egentlig bare to sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 1. mars 2005 #9 Del Skrevet 1. mars 2005 Har jobbet med sengetøy i noen år nå. Norsk standard for en dobbeldyne er 200*210 dermed får du dynetrekk deretter i norske butikker. IKEA fører svensk standard som er noe større enn den norske. Også danskene har en litt annen størrelse som standard. Generelt har hvert land sin standard som de følger uansett EU eller ikke. Og før noen nå hugger hodet av meg;hva som er standard endrer seg med gjevne mellomrom, så om ei dyne er mer enn fem år gammel er det mulig at standarden er endret siden den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 1. mars 2005 #10 Del Skrevet 1. mars 2005 Vår dobbeldyne er 200x220. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jam Skrevet 5. mars 2005 #11 Del Skrevet 5. mars 2005 Vår dobbeldyne er 200*220. Og jeg har kjøpt maaange dobbeltdyner de siste 10 årene,som alle har hatt dette målet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå