Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil dele erfaringer med gode strømpebukser for gravide, som ikke siger nå før 17 mai og konfirmasjonstider? 💃 

Anonymkode: bbb35...1a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm!

Anonymkode: 4eb2d...554

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm!

Anonymkode: 4eb2d...554

De er det verste jeg noen gang har hatt på meg!

Anonymkode: ba1c5...8ad

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De er det verste jeg noen gang har hatt på meg!

Liker godt de tykke fra h&m, de sitter godt, men kjøpte et par finstrømpebukser fra h&m til konfirmasjon i helga, og det som skulle over magen seig bare ned, så gikk med strømpebuksesig hele dagen 👎🏻😑

Anonymkode: 081b4...e3d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker godt de tykke fra h&m, de sitter godt, men kjøpte et par finstrømpebukser fra h&m til konfirmasjon i helga, og det som skulle over magen seig bare ned, så gikk med strømpebuksesig hele dagen 👎🏻😑

Anonymkode: 081b4...e3d

Taklet ingen av gravidvariantene. Som er litt dumt, for jeg bor vanligvis i strømpis fra hm.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med gravidstrømpebukser fra Lindex. Dårlig erfaring med 40 den strømpebukser fra hm, slappe og sklir bare ned. 

Har også en litt dyrere tynnstrømpebukse fra orblue som sitter fint på selv over 3.trimester magen😂

Anonymkode: 8d3c4...dbc

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.  Prøver meg på lindex, har hørt så mange steder dette med at hm sine gravide strømpebukser funker dårlig. 

Anonymkode: bbb35...1a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte de fra hm da jeg var gravid og syns de funket bra, men har faktisk ikke prøvd de fra Lindex da. 

Anonymkode: 46c20...c01

AnonymBruker
Skrevet

Lindex sine, foretrekker strømpebuksene fra dem, både gravid variantene og de andre modellene de har.

Anonymkode: 57392...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...