Gjest N-Nøff Skrevet 1. mai 2018 #1 Del Skrevet 1. mai 2018 Baker du enkel, hjemmelaga kake? Avansert, vakker kake? Ferdig posemix fra Toro? Hvor mye tid og omsorg legger du i kaker du selv ikke skal spise, eller servere til familiemedlemmer, men som du skal donere til kakesalg til fremmede/bekjente på 17.mai? Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har nok å drive med, for å si det mildt, og står mellom posemix og enkel, hjemmelaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 1. mai 2018 #2 Del Skrevet 1. mai 2018 Lager denne https://matpaabordet.no/2017/05/11/saftig-sjokoladekake-langpanne-pa-123/ like lett som pose ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 1. mai 2018 #3 Del Skrevet 1. mai 2018 Definitivt IKKE vakker og avansert. Det er helt bortkastet i den sammenhengen. Antakeligvis ville jeg bakt den gulrotkaken jeg ofte ender med å bake. Den har mange fordeler: den er saftig, god, tåler å stå lenge framme på et bord og blir aldri mislykket. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Del Skrevet 1. mai 2018 Siden jeg er allergisk mot både egg, gluten og laktose, så baker jeg en sjokoladekake i langpanne, som er både glutenfri, eggfri og melkefri. Så er det en kake for allergikere og. Anonymkode: a3296...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Del Skrevet 1. mai 2018 Enkel hjemmelaget, feks gulrotkake etc. Anonymkode: eeb42...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SesameStreet Skrevet 1. mai 2018 #6 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) http://www.toro.no/vaare-produkter/sjokoladekake-langpanne/ Er planen! Nå er jeg elendig med å bake så jeg hadde nok ikke våget meg ut på noen hjemmelagde kakeprosjekter. Endret 1. mai 2018 av SesameStreet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #7 Del Skrevet 1. mai 2018 Avhengig av hva jeg har tid og krefter til, men aldri veldig fancy kaker til slike anledninger. Altså, enkel hjemmelaget langpannekake, eller ferdigpose. Min go to er brownies som blandes på et kvarter, og så stekes en halvtime. Anonymkode: 23540...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #8 Del Skrevet 1. mai 2018 Om jeg skulle servert selv så ville jeg lagd Pavlova, synes den er enkel og veldig god. Men det blir kanskje litt grisete og vanskelig om det skal stå en stund.. Men en vanlig sjokoladekake eller brownies liker vel de fleste, synes også Toro sine brownies er gode. Anonymkode: 844c7...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 1. mai 2018 #9 Del Skrevet 1. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om jeg skulle servert selv så ville jeg lagd Pavlova, synes den er enkel og veldig god. Men det blir kanskje litt grisete og vanskelig om det skal stå en stund.. Men en vanlig sjokoladekake eller brownies liker vel de fleste, synes også Toro sine brownies er gode. Anonymkode: 844c7...f34 Enig. Pavlova og Toro sine brownies 😊 Til skolen gutten min går på pleier jeg å lage langpanne sjokkoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. mai 2018 #10 Del Skrevet 1. mai 2018 Toro. Uten tvil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #11 Del Skrevet 1. mai 2018 Vel, jeg er blond og får ikke til en Toro langpanne en gang. Så jeg måtte kjøpt på butikken. Anonymkode: df224...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 1. mai 2018 #12 Del Skrevet 1. mai 2018 Siden jeg elsker å bake, har egen matblogg og baker gluten og melkefritt, så baker jeg alltid fra bunnen av. Jeg er ikke noen stor kakepynter, men jeg liker at det ser ok ut og smaker bra når jeg leverer det fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 1. mai 2018 #13 Del Skrevet 1. mai 2018 Hadde blitt gulrotkake eller sjokoladekake i langpanne. Hjemmelaget. Tar ikke så mye lenger tid å lage enn Toro-miks. Dessuten begynner jeg å klø av Toro-pulveret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 1. mai 2018 #14 Del Skrevet 1. mai 2018 pavlova. Utrolig lett og utrolig godt. Med jordbær, blåbær og krem. Rødt, hvit og blått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #15 Del Skrevet 1. mai 2018 Det der med dugnadsbaking kom litt bardus på meg da barnet mitt begynte i barnehagen. Hadde aldri bakt noe før og kunne knapt lage vaffelrøre. Jeg prøvde meg på snickerskake. Glemte sjokoladeglasur og kaka gikk i oppløsning da jeg prøvde å dele den opp. Satt kaken litt skamfullt på kakebordet. Etter meg kommer en trebarnsmor med god trening og satt et fat med vannbakkels formet som perfekte svaner. Jeg lusket vekk og håpet at ingen visste hvem som hadde bakt det takraset mitt. Da vi var ferdige skulle vi hente fatene og jeg gruet meg til å se det urørte fatet mitt. Ble kjempeoverrasket over at fatet var tomt. I tillegg ble jeg spurt om oppskriften (fatet var jo merket med mitt navn). Ingen hadde hatt hjerte til å spise svanene... Anonymkode: 907cf...f08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #16 Del Skrevet 1. mai 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Siden jeg er allergisk mot både egg, gluten og laktose, så baker jeg en sjokoladekake i langpanne, som er både glutenfri, eggfri og melkefri. Så er det en kake for allergikere og. Anonymkode: a3296...ac5 Har du oppskrift? Anonymkode: 479f0...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #17 Del Skrevet 1. mai 2018 Alt annet enn Toro sjokoladekake og Toro brownies. Ferdigplen helt ok så lenge det ikke er de nevnt i fleste setning. Smaker ikke godt. Anonymkode: 6ef9f...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 1. mai 2018 #18 Del Skrevet 1. mai 2018 11 timer siden, Neinøff skrev: Baker du enkel, hjemmelaga kake? Avansert, vakker kake? Ferdig posemix fra Toro? Hvor mye tid og omsorg legger du i kaker du selv ikke skal spise, eller servere til familiemedlemmer, men som du skal donere til kakesalg til fremmede/bekjente på 17.mai? Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har nok å drive med, for å si det mildt, og står mellom posemix og enkel, hjemmelaget. Jeg lager brownies til 17mai. Jeg syns marispankaker er for søtt. Skal jeg donere har jeg faktisk gått iveien og kjøpt ferdig. Pleier å donere en TV-kake med marsipan. Da skal jeg jo ikke spise den selv og det er passe størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 4. mai 2018 #19 Del Skrevet 4. mai 2018 På 1.5.2018 den 22.12, Rozárka skrev: Jeg lager brownies til 17mai. Jeg syns marispankaker er for søtt. Skal jeg donere har jeg faktisk gått iveien og kjøpt ferdig. Pleier å donere en TV-kake med marsipan. Da skal jeg jo ikke spise den selv og det er passe størrelse. Hva er TV-kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 4. mai 2018 #20 Del Skrevet 4. mai 2018 På 1.5.2018 den 13.10, AnonymBruker skrev: Siden jeg er allergisk mot både egg, gluten og laktose, så baker jeg en sjokoladekake i langpanne, som er både glutenfri, eggfri og melkefri. Så er det en kake for allergikere og. Anonymkode: a3296...ac5 Nehehehei, det er ikke en kake for allergikere. For det finnes ikke. *Pirke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå