Gå til innhold

Har mannen din gått gjennom "The Switch"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

The switch er når pungen bli lengre enn penisen. Pungen blir jo gradvis lengre jo eldre man er, og til slutt vil den være lengre enn pikken. Har mannen deres kommet dit?

Er dette en deal breaker?

Anonymkode: 6ee7f...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til slutt?? :kjefte:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hahah, dealbreaker? Vet ikke om han har vært gjennom dette. I slapp tilstand er den såpass liten at det skal godt gjøres å rekke over pungen uansett.

Anonymkode: 531b0...2c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The switch er når pungen bli lengre enn penisen. Pungen blir jo gradvis lengre jo eldre man er, og til slutt vil den være lengre enn pikken. Har mannen deres kommet dit?

Er dette en deal breaker?

Anonymkode: 6ee7f...ffe

Da bør vel hengepupper hos damen(e) også være dealbreaker da..eller?

Anonymkode: 3f6c8...431

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei det har han heldigvis ikke! Jeg foretrekker menn med shower , altså en penis som er stor selvom den er slapp, for jeg liker ikke synet av det lille sneglehuset der ballene er størrre :P Men det hadde nok ikke vært noe dealbreaker når den tid eventuelt skulle kommet, det er jo naturlig og ikke noe jeg ville dumpet noen for.

Anonymkode: 5fa46...ecb

• Liker 3
Skrevet

Haha, jeg er en godt voksen mann og kan opplyse om at verken pungen og penisen har endret størrelse etter at jeg passerte 20.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Gjeste mann skrev:

Haha, jeg er en godt voksen mann og kan opplyse om at verken pungen og penisen har endret størrelse etter at jeg passerte 20.

Og jeg er en godt voksen kvinne og vet at pungen kan begynne å henge. Det gjør ingenting. 

Anonymkode: b1697...17f

• Liker 3
Skrevet

Jeg viste ikke det var en ting. Og det er sjelden jeg ser han i helt slapp tilstand, så jeg vet ikke om penisen hans noen gang er kortere enn ballene. 

Som du sikkert forstår, så tenker og bryr jeg ikke noe om det. Regner med at det er en naturlig del av å bli gammel, og mitt største ønske er å bli gammel sammen med han. Så vi kommer nok begge til å merke tyngdekraften, og det er ok.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, min over 40 år gamle mann har ikke  fått hengeballer. Men når det skjer så bryr ikke jeg meg. Det er ikke pungen hans jeg er blitt sammen med, men han. Naturlige fysiske forandringer tar jeg med knusende ro. 

Forøvrig så er jeg veldig glad i pungen hans, elsker å kose med den når jeg suger han. Så om den blir litt lenger så er det bare mer å kose med. 

Anonymkode: 79ad3...728

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pungen er ikke 18 cm lang enda. Hadde den vært det så hadde det samlet vært 35 cm med dingel mellom beina i slapp tilstand. Tror ikke det ville vært en dealbreaker, heller en dealcloser. Hun går neppe tilbake til markedet der 90% er mindre selv i erigert tilstand. 

Anonymkode: 4b65b...01c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pungen er ikke 18 cm lang enda. Hadde den vært det så hadde det samlet vært 35 cm med dingel mellom beina i slapp tilstand. Tror ikke det ville vært en dealbreaker, heller en dealcloser. Hun går neppe tilbake til markedet der 90% er mindre selv i erigert tilstand. 

Nå er jo penis festet lenger oppe enn ballene, da. Det er snakk om når man står oppreist.... 

TS, nei dette er ikke en dealbreaker. 

Anonymkode: 18446...b00

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo penis festet lenger oppe enn ballene, da. Det er snakk om når man står oppreist.... 

TS, nei dette er ikke en dealbreaker. 

Anonymkode: 18446...b00

Det skjønte jeg. Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg skrev.

Skrevet

Nei han har ikke det. Men hadde ikke brydd meg dersom pungen hang heller. Jeg liker skrotum

• 1 år senere...
Skrevet

Så kjekt at min mann er 20 år yngre enn meg da så slipper det på ei stund da. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elSker hengeballer. Blir kåt av det. Er det rart?

Anonymkode: 6b57f...5ca

Skrevet

Mannen min er en grower og penis er festet slik at den står 90 grader ut fra kroppen i roten før den bøyer seg nedover når den er slapp. Jeg kan ikke huske om den går lengre ned enn ballene eller ikke, men så har vi bare vært sammen i 19 år da. Jeg oppdager det sikkert etterhvert om det er en dealbreaker. 

Anonymkode: 9cf7a...423

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Har litt over gjennomsnittet stor penis, men det er bare det at ballene mine er helt enorme.

Det er litt gøy å sprute enorme mengder sperm, men utenom det så er det egentlig bare skikkelig upraktisk å ha så mye dinglende mellom beina. Vanskelig å finne undertøy som klarer å holde alt på plass. Pungen ligger alltid klistret til låret. Totalt utelukket å sove naken. Osv, osv...

Anonymkode: d190d...d07

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Har litt over gjennomsnittet stor penis, men det er bare det at ballene mine er helt enorme.

Det er litt gøy å sprute enorme mengder sperm, men utenom det så er det egentlig bare skikkelig upraktisk å ha så mye dinglende mellom beina. Vanskelig å finne undertøy som klarer å holde alt på plass. Pungen ligger alltid klistret til låret. Totalt utelukket å sove naken. Osv, osv...

Anonymkode: d190d...d07

Comfyballs.no eller uyishop.com holder utstyret på plass :-). Er spesielt glad i disse fra uyi der hver "sak" har hvert sitt "rom", men har du enorme baller som du skriver, kan det være vanskelig å finne noe som passer.

Anonymkode: 54ba7...dd7

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor begynner ballene å henge mer med alderen?

Anonymkode: f855d...647

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor begynner ballene å henge mer med alderen?

Anonymkode: f855d...647

Hørt om noe som heter "tyngdekraft"?

Anonymkode: 65e54...72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...