Tibbie Skrevet 25. mai 2018 #41 Del Skrevet 25. mai 2018 Begynn å før dagbok for å bli bedre kjent med dine egne tanker. Prøv å forelsk deg i en annen. Ikke hold på denne fyren, tillat deg å bli interessert i andre mennesker. Du trenger noe som "bekker" deg over. Kanskje du finner ut hva dette er ved dagbokføring : ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #42 Del Skrevet 10. juni 2018 Jeg tror ikke løsningen er å "forelske" seg i en ny i slike tilfeller. Anonymkode: eea07...271 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 10. juni 2018 #43 Del Skrevet 10. juni 2018 På 1.5.2018 den 2.05, Testosteron skrev: Jeg valgte å respektere hennes avvisning. Jeg valgte å innse at følelsene mine ikke var gjensidige. Hver gang jeg begynte å tenke på hvor fantastisk det hadde vært å være sammen med henne, så valgte jeg å avbryte disse tankene og heller si til meg selv at hun ikke føler deg samme for meg som jeg føler for henne og at jeg vil respektere hennes følelser. Gradvis kjølnet følelsene mine, og nå er de helt borte Bra jobba,rett innstilling 👍👍💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 10. juni 2018 #44 Del Skrevet 10. juni 2018 Kanskje det ville hjelpe deg å lese boken Hekta av Nora Skaug og Sissel Gran? https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #45 Del Skrevet 10. juni 2018 Det er ikke for alle det funker å lete etter en ny for. Det er ikke slik at en må slutte og tenke på han før man kan forelske seg på nytt, etter min erfaring så er det slik at en evt ny forelskelse dukker opp selv om den andre er pågående eller i ferd med og gå over. Det kan også være forskjellige reaksjoner ettersom hva som er årsaken til at det ikke funker. Jeg har innrømmet følelsene for en mann en eneste gang, og det var han jeg likte i tenårene. Jeg hadde likt han i 3 år og orker ikke å analysere mer. Han svarte aldri og jeg kunne se på mobilen av nysgjerrighet av at han har svart, men det kom aldri noe svar og underbevisstheten gikk lei av å vente. De to andre tok jeg aldri steget med og det tynger veldig. Da går du uviten uten å vite. Grunnen til at jeg ikke sa noe er fordi eg kanskje har en Schizoid per.forstyrrelse, altså, jeg sliter med å uttrykke følelser, så jeg visste ikke hvordan jeg skulle gjort det. Jeg kjenner ikke meg selv nok til å vite hvordan jeg hadde reagert på en evt avvisning. Så det kan handle om å ikke kjenne følelsene sine godt nok. Sorry for avsporing, men jeg ville bare påpeke at vi er så forskjellige når det kommer til slilk. Noen takler ikke og bli avvist, noen er kanskje bare forelsket i spenningen. Anonymkode: 7df36...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karla/ Skrevet 11. juni 2018 #46 Del Skrevet 11. juni 2018 Hei TS! Vil bare sende noen gode tanker og håp for deg. Vil bare anbefale samme bok som over, Hekta på et håp om kjærlighet. Sitter i samme smørja selv, men det som hjelper meg er å fokusere på min egen selvfølelse og hvordan styrke den. Om jeg får et godt og rikt liv igjen etter dette, tenker jeg det er den beste «hevnen» i verden 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #47 Del Skrevet 25. juni 2018 Hvis du ikke har tro på vanlig psykolog, så finnes det feks samlivs-sorg-grupper. "Sorgen det ikke sendes blomster til" handler om sorg etter samlivsbrudd. Anonymkode: 1c4a6...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå