AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Del Skrevet 30. april 2018 Hei vurderer Botox mot linjer i panna og sinnarynke. Har allerede rynker, 38 år. Vil dette kunne bli bedre? Har ikke lyst på «fillers». Hvor mange områder må man ta? 2 eller 3? Anonymkode: d56bc...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Del Skrevet 30. april 2018 Ja, det vil bli bedre men virkningen av botox er kortvarig så du må regne med ny behandling ca hver 8-12 uke. Anonymkode: 91471...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #3 Del Skrevet 30. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei vurderer Botox mot linjer i panna og sinnarynke. Har allerede rynker, 38 år. Vil dette kunne bli bedre? Har ikke lyst på «fillers». Hvor mange områder må man ta? 2 eller 3? Anonymkode: d56bc...0a0 Tull! Anonymkode: c3097...0ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #4 Del Skrevet 30. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei vurderer Botox mot linjer i panna og sinnarynke. Har allerede rynker, 38 år. Vil dette kunne bli bedre? Har ikke lyst på «fillers». Hvor mange områder må man ta? 2 eller 3? Anonymkode: d56bc...0a0 Ja, det blir bedre med botox, rynkene blir borte. Jeg har tatt det i en del år og er veldig fornøyd med det. Jeg tar 2 områder, tror det er det vanligste. Botox forsvinner jo etterhvert, men det kan fort gå 4-6 mnd før jeg fyller på igjen. Jeg går til "medisinsk hudpleier", dvs at det enten er lege eller sykepleier som utfører dette. Anonymkode: 9f288...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 30. april 2018 #5 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Ja, botox hjelper. Det tar 2 uker før du får full effet og det varer i 3-4 mnd. Har du tatt det en stund så vil det virke enda lenger. Noen tar det kun to ganger i året og. Endret 30. april 2018 av wintergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #6 Del Skrevet 30. april 2018 Google botox hollywood og etter så ser du hvordan det blir. Lykke til. Anonymkode: a6c8f...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #7 Del Skrevet 30. april 2018 Tar,det har veldig god effekt påplagsom hodepine i tillegg til rynkene🙏🏻 Anonymkode: 854fa...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 30. april 2018 #8 Del Skrevet 30. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Google botox hollywood og etter så ser du hvordan det blir. Lykke til. Anonymkode: a6c8f...dec Det er mange som tar botox som du ikke kan se det på, annet at de virker freshere. Kan fint se før etter bilder bare å Google botox. Hvorfor skal Hollywood bli dratt inn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #9 Del Skrevet 30. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Google botox hollywood og etter så ser du hvordan det blir. Lykke til. Anonymkode: a6c8f...dec Det der er jo folk som har tatt x antall kirurgiske facelifts og botox overdoser gjennom hele livet + masse overdrevn filler behandlinger i kinn og rynkefurer. Ingen blir sånn av kun botox kun i sinnarynken og kråketærne Anonymkode: 91471...838 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda85 Skrevet 4. mai 2018 #10 Del Skrevet 4. mai 2018 Ja, det blir bedre. Jeg tar halvannet område, sinnarynken og ytterste delene av pannen over øyenbrynene. Jeg tørr ikke ta hele pannen da det finnes en liten risiko for ‘nedfall’(Google det). Jeg får ett lite øyenbryns løft når botoxen settes som dette- ikke synlig, men føler meg mer våken og opplagt. Ingen har lagt merke til at jeg har gjort noe, heller ikke min samboer som mener at botox/fillers er skikkelig fælt. Alt med måte! Føler meg så mye freshere. Pass bare på at du går til noen som vet hva er driver med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #11 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg har bare tatt litt i "sinnarynken" og øyekrokene, og opplever at det ser naturlig ut. Gjorde det hos Akademiklinikken, betalte bare for et område (kanskje 2400 kr?). Er 34 år og har ikke mye rynker. Den store forskjellen er at jeg ikke kan knipe sammen øyenbrynene og at de også har blitt litt mer buet/går høyere opp. Det siste tror jeg bare er synlig for meg selv, men jeg føler det gjør at jeg ser litt mer våken ut. Ellers vil jeg slå et slag for retinol, AHA-peels og gode fuktighetskremer. Anonymkode: 2c139...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå