Gå til innhold

Ride i Oslo-distriktet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger sårt en sunn hobby. Trening er bra, men jeg trenger noe jeg kan GLEDE meg til, som også involverer frisk luft og null alkohol. Så kom jeg på ridning. Det er kjempegøy! Jeg har ridd en del ganger i oppveksten, og jeg kan sånn halvveis sale opp(:fnise:). Som student har jeg ikke råd (eller kunnskaper nok) til å ha hest på fôr. 

Så, er det noen som vet om et sted det er mulig å ride? Evt. hva det koster. Jeg vil være avhengig av støtte/litt opplæring i starten, men jeg tenker jo at det sikkert er en del folk med hester som hadde blitt glad om jeg arbeidet litt i stallen og tok med hesten på tur? Er 25, så har ikke så lyst til å delta på rideskole med barn. Haha. 

Tusen takk for svar!! 

Anonymkode: 16cf0...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rideskole. Det du snakker om er det svært få som er interessert i, da setter vi heller hesten bort på halvfor. 

Anonymkode: ed313...1cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn - for at noen skal få ta med min hest på tur må de kunne MYE mer enn bare «sånn halvveis sale opp». 

Vil du lære å ri, er det rideskole som gjelder. Flere og flere tilbyr voksenkurs og privattimer. 

Det er en morsom hobby - men også veldig tidkrevende og kostbar. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rideskole! :) Ekeberg har vel timer for voksne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...