Gå til innhold

Søvnvaner

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger dere mye søvn? Hvor mange timer søvn trenger dere ca pr. døgn? Jeg føler meg alltid trøtt, jeg, uansett når jeg legger meg.. :Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger egentlig ikke så utrolig mye søvn, mellom 5-7 timer per natt. Dersom du føler deg konstant trøtt, har jeg hørt råd som sier at det er viktig å legge seg til samme tid hver kveld (sånn cirka, da). Ikke drøye det ut lenge i helgene, slik at du holder deg innnenfor noen rammer.

Skrevet

Jeg trenger 10 timer for å føle meg bra, men overlever på 6-8 fordi jeg er B-menneske og får ikke sovne tidlig selv om jeg skal opp tidlig neste dag. På fridager derimot kan jeg lett sove 12 timer om jeg ikke våkner av noe annet.

Gjest lilletroll
Skrevet
Mellom 8 og 9 timer' date=' helst.[/quote']

Jeg også

Skrevet

Jeg trenger mellom 8 og 10 timer.. Klarer meg vel sånn passe bra på 7 timer også. Er B-menneske så jeg får sjelden lagt meg til et tidlig tidspunkt når jeg skal opp tidlig.. :wink:

Gjest Daniella_
Skrevet

Trenger rundt 10... men klarer meg på 7 også.

Skrevet

Jeg er B-menneske som prøver å leve etter en A-menneske-timeplan. Jeg kan gjerne være våken til langt på natt, men står også opp tidlig. Stort sett er kroppen min fornøyd med rundt 6 timer søvn, sover jeg lenger enn 7, får jeg hodepine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...