AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Del Skrevet 30. april 2018 Hvor fornøyd var/er du med de bilselgerne du har vært borti? Hva har vært bra og hva kunne vært gjort annerledes fra deres side? Hvilken taktikk har du blitt møtt med? Anonymkode: 9472f...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesss Skrevet 30. april 2018 #2 Del Skrevet 30. april 2018 Handlet hos en forhandler på andre siden av landet engang. Jeg skulle ta opp lån i banken og ventet på svar derfra. Selger sa han skulle avvente litt til jeg fikk svar. Min stefar sendte i mellomtiden noen meldinger med selger hvor han spurte noen tekniske spørsmål der jeg selv ikke strakk til. Da svarte selgeren at "Bilen er egentlig lovet bort til *navn på lille byen min* men er første med pengene som får'n" Han visste jo ikke da at det var min stefar han snakket med. Noe jeg forsåvidt kan forstå, men litt råttent gjort fordet siden jeg regner med det er ganske vanlig å ta opp lån når man kjøper bil 🤔 Pluss, han skulle jo avvente. Jeg kjøpte bilen da, og snakket med selgeren i forbindelse med kjøpet, han hadde da fått med seg at det var min stefar han hadde snakket med, ble litt kleint. Fikk heller ikke bruksbil garanti på kjøpet. Var heldigvis fornøyd med bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #3 Del Skrevet 30. april 2018 Kun gode opplevelser. Både som nybilkjøper og bruktbilkjøper. Derfor jeg er fornøyd er jo at når jeg sier jeg tar kontakt med selger om og når jeg har spørsmål så respekterer de det. Taktikker eller smøring hadde gjort at jeg hadde funnet bil i en annen bedrift. At de prøver å selge inn unødvendige ekstrautstyr er greit nok, er jobben deres. Men jeg vet alltid hva jeg vil ha når jeg først ut bestemt meg. Anonymkode: f660c...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå