Gå til innhold

Vibrator/dildo....??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vibrator, dildo...hva er nå forskjellen? Jeg trodde seriøst at den skulle inn uansett, men det ser ikke ut til å funke. Vibratoren har penis-form! Hva har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det rett og slett er slik at vibrator/dildo ikke er noe for deg? At det kun er det "real thing" som duger? Ihvertfall i forhold til en dildo, med en vibrator stiller det seg sikkert litt anerledes.

Det kryr av leketøy rundt om i skuffer og skap, og i følge diverse blader skal salget nå være av en art at snart enhver kvinne har "minst en" tilgjengelig, men jeg kjenner jenter som sier at de rett og slett ikke vil ha et slikt leketøy.

Er det jenter her inne som ikke har dildo/vibrator og som aldri kunne tenke seg å skaffe en? eller er dere så hekta jenter at det ville være utenkelig å klare seg uten? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen :roll: Og har heller ikke i tankene å få meg en...med det første!

Må si jeg blir vel en smule nysgjerrig, MEN klarer meg utmerket fint uten.

Kan ikke skjønne at plastikk kan føles bedre enn ekte varer!?Men hva vet vel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være ekte varer heller, henna :hoho: Det skal være et supplement til samleie, eller at den kan være med å sprite opp samleiet :wink:

Kristian (71): Er du misunnelig på en dildo/vibrator?? Synes jeg kan lese det mellom linjene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så unaturlig at en gutt gjerne vil føle seg litt tilstrekkelig vel. Alle liker å føle seg litt ekslusiv for kjæresten, ikke kunne erstattes med hva som helst.

Jeg har ikke dildo/vibrator. Jeg synes tanken på å ha en ting som bråker med meg i sengen er litt latterlig. Og tanken på en TING inni meg i stedet for en fyr jeg bryr meg om, er enda mer latterlig. Kanskje jeg er bortskjemt med typen min, han er skikkelig stor, ikke FOR stor men stor til meg, og blir veldig hard. Og han er verdens snilleste. Så kanskje jeg bare føler jeg har tilstrekkelig...

Men også da jeg var singel følte jeg det slik, egentlig - selv om jeg i perioder savnet sex, ville ikke en dildo/vibrator rettet på det - det er jo nærheten, ikke sexen, jeg savnet, og det får man ikke av en gjenstand. Det fysiske fikser man jo på noen sekunder selv, i dusjen eller noe... :)

Jeg forstår ikke behovet, må jeg innrømme, men forklar meg det gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som har dildo(er), men ingen av oss har det da for å erstatte "ekte vare"!

Jeg/ vi har det bl.a som singel, fordi det er bedre en å finne seg en på byn som man alikevel ikke får verdens beste nærhet eller sex av... Endel har behov utover nærhet, behov som går på seksuell stimulering, da funker en god vibrator/dildo som en erstatning for noe man ikke har.

Eller, man kan bruke det som supplement i sexen med sin kjære. Noen menn tenner på å få bruke dildo/vibrator på kjæresten som oppvarming, noen kvinner liker å bruke det foran kjæreste som oppvarming (som teaser), noen liker rett og slett å bruke den under samleie fordi det er godt. (selv om det ikke er bedre en ekte varen)

Det kan også brukes som "erstatning" til trekant, for de som er nysgjerrige på det, men ikke ønsker å risikere forholdet! Man blir fylt opp der det går an å fylles opp kan du si.

Men det er vel ikke mer en ett år eller så siden jeg skaffet meg min første selv, klarte meg godt uten også, så jeg skjønner dere som ikke har noen behov for det! Men ting ble litt lettere og deiligere (spesielt når jeg var singel) etter at jeg fikk meg en liten venn for meg selv! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dildo, og vi bruker den gjerne sammen d.vs. han elsker og bruke den på meg som litt "oppvarming" noen ganger.

:sjarmor:

Det som gjør en dildo litt xtra deilig er at dildoen gjør en ting en mann ikke kan, nemelig det og vibrere. Det har ihverfall typen vanskelig for og få til helt selv :roll: ........

Den bråker, ja.... men det er noe man ikke legger merke til etterhvert, for da bråker man gjerne selv..... :oops: :sjarmor: :oops: :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alikevel(jeg syns at vibratoren må være en av de beste oppfinnelsene noensinne), skal den ikke inn da? Den trenger jo ikke det, men ser ut til å være for stor, og jeg som trodde den skulle inn og alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 2ddi

Har ingenting imot dildo/vibrator hos dama mi jeg så lenge jeg får være med å "leke" jeg også :wink:

I den grad jeg er misunnelig så måtte det være at det finnes et leketøy som virkelig gir dere jentene mye glede, har enda tilgode å finne et produkt for oss menn som jeg tror vil være bra som erstatning/suppliment.

Men jeg blir overrasket over å høre/lese mange ville begeistringer når jenter forteller om hvor effektiv dildoen/vibratoren er for dem, mens andre igjen ikke kunne tenke seg å ha en engang. Men det viser vel bare hvor forskjellige man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian, jeg har bare en ting å si....."fleshlight"..... DET er tingen for oss mannfolk.... Den ser helt tett ut, men det er bare å lukke øya og fantasere uansett.... Dersom denne blir varmet opp til kroppstemperatur i varmt vann først, er den himmelsk. Selvfølgelig slår den ikke ekte vare, men det er egentlig en bra erstatning om tilgangen ikke skulle være så god.... bare spør meg..... :ler:

Av dildo og vibrator, foretrekker jeg dildo, siden vibratoren har lett for å bli litt for intens.....( les: tissatrengt....) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian, jeg har bare en ting å si....."fleshlight"..... DET er tingen for oss mannfolk....

"fleshlight" :roll: ....hva faaen er det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som en drikkeflaske (evt. stooor lommelykt) med skamlepper(!!!!!!!!!!) som man vistnok skal træ på p**ken.... :o

Nei, en mann bør forklare dette istedet for meg tror jeg.

Har mest greie på dildoer/vibratorer, jeg..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...