Gå til innhold

Haster! Trenger tips til BJ og "avsuging"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en BJ I formiddag gikk jeg faktisk på badet og skylte med Listerine. Og det var egentlig greit, for i mens lå han bare rett ut som slakt og prøvde å samle seg igjen. :) Føler alltid at jeg nærmest går og gulper sæd en stund etterpå, men det er vel helst innbilning ha ha..

TS

Anonymkode: 295a6...2a8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

TS: Jeg har alltid vært veldig "oralt aktiv", og min bestemte erfaring er at det er få, om ingen ting, en mann setter så stor pris på som mye og god suging. Og gjerne suging utenom når man har sex ellers. Det er aldri feil med en blowjob, som mannen min sier.

Du venner deg til smaken, har sugd av mannen mer eller mindre daglig i over 10år og det blir vane, tro meg. :) 

Endret av beyonce_1
  • Liker 3
Skrevet
9 timer siden, beyonce_1 skrev:

Du venner deg til smaken, har sugd av mannen mer eller mindre daglig i over 10år og det blir vane, tro meg. :) 

God vane det, vil jeg si! :Hehe:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, beyonce_1 skrev:

TS: Jeg har alltid vært veldig "oralt aktiv", og min bestemte erfaring er at det er få, om ingen ting, en mann setter så stor pris på som mye og god suging. Og gjerne suging utenom når man har sex ellers. Det er aldri feil med en blowjob, som mannen min sier.

Vet ikke om jeg vil se på meg som "veldig oralt aktiv"(!) men artig utrykk uansett. :)Men du, når du får det i munn og skal svelge, er det fortsatt sånn at du føler litt for å brekke deg?? Jeg må bare si jeg er utrolig imponert over dere som gjør dette nærmest daglig år etter år! Nå føler jeg at jeg nærmest trenger noen dager på å ta meg sammen igjen..

Anonymkode: 295a6...2a8

Skrevet

Nei, jeg brekker meg ikke. Har aldri hatt problemer med å svelge. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Eksen smakte alltid dritt, han jeg er med nå smaker nesten ingenting.

Men, vi gir alltid hverandre. Han elsker bj men må ha vaginal også.

Anonymkode: 30a76...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...