MorTil2 Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Sliter en del med vond/stiv nakke og hodepine, og tenkte at jeg skulle kjøpe Tigerbalsam for å se om dette kan hjelpe. Men så oppdager jeg at det er flere typer Tigerbalsam :rød, hvit og soft. Er det noen forskjell i bruken, eller hva det er godt for ?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Jeg brukte rød en stund. Men syntes ikke det hjalp noe særlig. Det som hjalp på min og familien min sin hodepine var å drikke argi + og bruke heatlotion på stive partier... Personlig merka jeg ikke noe særlig bedre effekt fra heatlotion enn tigerbalsam, det lukter det samme, og kan fort oppfattes som det samme. Men argi + er faktisk veldig bra mot hodepine. Du burde prøve det Anonymkode: 63bea...792
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 https://www.skoies.no/absorbine-veterinary-liniment-gel-355ml Denne hjelper på både stive muskler, hodepine og migrene! Hadde ikke klart meg uten. Tigerbalsam og Heatlotion (regner med at det er FL sin AB over mener) er bare hudkrem i forhold. Anonymkode: 06ba5...a66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå