AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Hei! Jeg er en jente på 17 år som fikk utdelt p piller av legen min i håp om at det skal hjelpe huden min å helbrede kvisene. Tok en pille i går og ble veldig dårlig, leter nærmest etter blodpropp hele tiden. Jeg tror ikke jeg rett og slett tørr å forsette etter som at bivirkningene kan bli brutale. Jeg vil gjerne prøve minipillen, men har hørt at de fleste får kviser av den. Er det noen som har noen erfaring de vil dele? Evt hvilken minipille gikk du på? Gikk du opp i vekt, fått mer kviser, masse mellomblødninger? Anonymkode: 0f8d8...c92
Gjest Virpi Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente på 17 år som fikk utdelt p piller av legen min i håp om at det skal hjelpe huden min å helbrede kvisene. Tok en pille i går og ble veldig dårlig, leter nærmest etter blodpropp hele tiden. Jeg tror ikke jeg rett og slett tørr å forsette etter som at bivirkningene kan bli brutale. Jeg vil gjerne prøve minipillen, men har hørt at de fleste får kviser av den. Er det noen som har noen erfaring de vil dele? Evt hvilken minipille gikk du på? Gikk du opp i vekt, fått mer kviser, masse mellomblødninger? Anonymkode: 0f8d8...c92 Hvilken p-pille dreier det seg om? Hvordan "dårlig" ble du? Det er litt tidlig etter bare en pille å si at du ikke tåler den. Alle gir jo bivirkninger i større eller mindre grad, og kroppen trenger ofte tid til å venne seg, gjerne 2-3 mndr. Ofte går det seg til. På doktor online er det gynekolog som svarer på spørsmål, kanskje du kan høre med henne? Men hvis du er blitt så engstelig, er det kanskje bedre å høre med legen din på nytt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå