Gå til innhold

Kronisk migrene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere med migrene her? Jeg har 2 anfall om dagen for tiden og det er så hemmende. Våkner med aurasyn og legger meg med aurasyn. Blir lam i ansikt og hender. Er som en trang hatt på hodet. Må jeg til lege med dette? Migrene skal vel ikke være i dagesvis. 7 anfall på 5 dager denne uken. 

Anonymkode: f8e9c...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til lege!!! 

AnonymBruker
Skrevet

Prøv kiropraktor!! Hodepine er visst noe av det de fikser best! Jeg hadde hemmende nakkehodepine, fikk beskjed av legen å slutte å stresse, men uansett ble jeg bare verre og verre.

Fire ganger hos kiropraktor og jeg er nesten helt bra! Jeg må nok gå noen gange til, og muligens en sjelden gang etter det.

Men jeg fikk livet mitt tilbake på to uker!!

Anonymkode: 8e361...eef

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, HederaHelix skrev:

Kom deg til lege!!! 

Ja men hva kan e gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Vill tatt en tur til lege, helst legevakten og forlangt at det ble tatt CT og eventuelt en MR av hodet med det samme. Høres mer ut som hjerneblødning enn migrene dette her.

Anonymkode: 8779d...1d4

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en tur til legen er på sin plass. Status migrainosus (vedvarende migreneanfall), eventuelt mer kronisk migrene, skal ofte ha litt annen behandling enn vanlig migrene. Særlig siden det har en tendens til å være assosiert med overforbruk av medisiner. Andre hodepinetyper enn migrene bør også vurderes, og eventuelt andre årsaker til hodepine enn migrene.

Anonymkode: f8f12...504

AnonymBruker
Skrevet

Ja ringer lege i morgen. Tviler de sender meg i ct på en søndag.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja ringer lege i morgen. Tviler de sender meg i ct på en søndag.

Jeg ville ringt legevakten i dag og latt de få vurdere det. Vil de ikke ha deg inn så venter du til i morgen.

Anonymkode: 77d97...47b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...