Gå til innhold

Hvordan ronke en omskåret mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver å flørter med en mann, som er fra en kultur hvor omskjæring er vanlig. Han har aldri sagt at han er omskåret, men under en samtale om temaet med flere så viste han mye om det også at hans kultur var helt for å omskjære gutter. Vi flørter mye og har i det siste begynt å bevege oss inn på temaet sex, og da slo det meg at jeg har aldri rørt ved eller sett med egne øyne en omskåret penis. Hvordan ronkes den? De med forhud er jo lette å ronke da forhuden glir over. Men de har vært så veldig følsomme på hodet, så redd for å høre det ubehagelig mot han uten forhud... noen tips?? 

Anonymkode: 115b0...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olje eller glidemiddel? 

Eller så spør du han når tiden er inne. Han har sikkert masse førstehånds erfaring :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På helt vanlig måte, bare sørg for at det er mye glid, enten ved å bruke mye spytt, eller evn glidekrem :)

Anonymkode: dabf2...f6f

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære måtte ta bort forhuden,  så han har ikke,  synes også det er litt vanskelig å runke ham.. Men bruker glidemiddel da går det uten problem

Anonymkode: 37bd8...bd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

noen tips?? 

Anonymkode: 115b0...cc1

Du runker den ved å ta den i 2'rn:ac:

Anonymkode: 665e9...c61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ingen forskjell.. runket 3stk eller noe.

Anonymkode: 327ba...06b

AnonymBruker
Skrevet

De er ofte mer hardhudet på glans, så runk på vanlig måte. Om det ikke funker så bra må har rettlede deg. Ikke verre :)

Anonymkode: c89dd...a93

AnonymBruker
Skrevet

kan du ikke spørre han?                                :link:

Anonymkode: ae0b8...3c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...