Gå til innhold

Til alle usikre kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er bare piss. Til og med Donald Trump har tid til kjæreste og han er PRESIDENT. Tviler på at du har viktigere jobb enn han altså. Donald har til og med flere kjærester han. Prioritering, prioritering, prioritering. Alt annet er dårlige unnskyldninger. 

Anonymkode: cde45...6d2

:fnise:

Anonymkode: 8512c...3fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er hun ikke den rette for deg, og det bør du fortelle henne. Hadde hun hatt det lille ekstra som gjorde at du ville ha henne, bli bedre kjent, så hadde du fortalt om situasjonen din nå. Og du hadde håpet at det var greit for henne å vente på deg. Jeg nettdatet før. Og slettet nr til slike menn som deg. Ikke at jeg møtte så mange av din type. Men et par prøvde å spille hard to get, eller hva de nå holdt på med. Helt greit, men da forsvant min interesse også, det er nok menn å date der inne. Men disse mannfolka som ble tause... de våknet opp og ble mer aktive, ville ha kontakt igjen. Men en mann som er av og på på den måten, det gidder ikke jeg. Orker ikke å spille et spill. 

Usnsett. La daten din vite at hun ikke er den rette. Tviler vel på at hun gidder å spørre deg igjen...men som en voksen mann bør man klare såpass, gi beskjed, ikke gi falske håpZ

Anonymkode: 7215b...e6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du burde være mann nok til å fortelle henne det du skriver i hi. Du kan faktisk ikke forvente at mennesker skal ha is i magen når det kommer til noe så viktig som følelser og kjærlighet.

Du kan ikke forvente at andre skal holde alt på hold til det passer deg. Faktisk, så er sjansen større for at du på denne måten møter ei som egentlig ikke har de riktige følelsene for deg, men fordi hun ikke har følelser og dermed ikke blir desperat etter bekreftelser så er hun liksom "tilgjengelig" når du endelig får ut fingeren. 

Mens hun som hadde de sterkeste følelsene for deg ga opp for du viste alle tegn på å være uinteressert. 

Karma biter deg så i baken og etter noen år med hun du trodde var den riktige, så viser det seg at hun faktisk kun var ute etter å få et hus og store deler av lommeboken din.

Anonymkode: a291a...f9e

• Liker 2
Skrevet

Din oppførsel er tydeligvis en dealbreaker for mange her. Hva om det er også det for kvinnen du ønsker å møte igjen - hva tenker du om det? Er det bare "jaja, det får være sånn", eller skal du endre din holdning?

AnonymBruker
Skrevet

På dødssengen er det ingen som angrer på at de ikke jobbet nok. Gjett hva de angrer på?🤓

Anonymkode: dc401...662

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På dødssengen er det ingen som angrer på at de ikke jobbet nok. Gjett hva de angrer på?🤓

Anonymkode: dc401...662

At de ikke satset på kjærligheten?

Anonymkode: cd535...82d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har tid til å skrive denne lange tråden, men ikke tid til å si i fra til dama at du er mye opptatt for en periode nå?

Virker som du vil leke med henne.

Anonymkode: 81a2b...b7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du har tid til å være på Kvinneguiden og skrive om at du ikke har tid...spesielt!

Anonymkode: 8512c...3fd

Denne historien kjenner jeg igjen. Har lest såpass mye på KG siste uka, at jeg ser at dette er ment å være den «mannlige motpartens versjon» av et eller flere av innleggene til en av kvinnene som har vært inne her med engstelige innlegg i det siste. Om hun har skrevet dette selv, eller om en annnen har skrever det, er jeg usikker på. Men dette innlegget framstår i alle fall ikke ekte.

Anonymkode: bc14c...707

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du spiller kostbar og forventer at hun skal stole på deg. Etter en date! Da tester du henne jo og spiller spill. Det er bare tull å si at du ikke mener det. 

Ta kontakt med jenta og planlegg sammen tid, sted og hva dere skal gjøre sammen. 

Helt greit at du har mye å gjøre på jobben. Men husk på at dere er to om dette og når du oppfører deg som dette så tidlig kan du miste henne. Hun fortjener bedre. 

Anonymkode: 2f9f7...de4

Dette. 

TS, jeg hadde avskrevet deg raskt om du behandlet meg på den måten der. 

Anonymkode: 43bbc...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...