Gå til innhold

Bestille hjemmesydde klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet dere om noen som syr klær på bestilling? Tenker på relativt enkle former og mønster, men jeg er lav og lei av at det meste sitter "feil" på meg. Har dessuten en forkjærlighet for lyse pastell farger, blomster, blonder og halvlange topper og leggings - som ikke akkurat er så lett å finne i dag (skjer med alle magetoppene?)

Har derfor et pr plagg jeg liker, og som jeg ønsker flere av - bare i ulike farger og mønster.
Er ikke medlem i noen grupper på facebook (bruker kun messenger) men ønsker gjerne å komme i kontakt med noen folk som gjør dette mot betaling. Har du tips blir jeg veldig takknemlig :D

Anonymkode: 74662...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke sy selv? Da har man full kontroll og kan ta mål underveis.

Anonymkode: 1b150...e75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke sy selv? Da har man full kontroll og kan ta mål underveis.

Anonymkode: 1b150...e75

Var innom tanken, men jeg har ikke anlegg for å lære det - tror jeg. På skolen fikk jeg mer eller mindre fritak for det. Var ikke håp, dessverre :P 

Anonymkode: 74662...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Var innom tanken, men jeg har ikke anlegg for å lære det - tror jeg. På skolen fikk jeg mer eller mindre fritak for det. Var ikke håp, dessverre :P 

Anonymkode: 74662...829

Det kommer jo helt an på motivasjonen! Det er jo ikke rakettforskning og enkle plagg kan de fleste lære å sy om de faktisk virkelig ønsker det. Det er jo en fin hobby og det finnes jo kurs også. Alternativt er det ofte enkelt å lære å sy om/legge opp plagg du har kjøpt som kanskje bare trenger litt justering for å bli perfekte.

Ellers er det vel nok av øygrupper på FB, men jeg ville satset på å finne noen i nærheten og se nøye på plagg de har sydd. Det kan også være du finner lokale syersker/skredder som kan sy for deg, men da må du gjerne regne med å betale litt mer. Fordelen er jo profesjonelle og holdbare plagg i god kvalitet... 

Anonymkode: 10946...1e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...