AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Noen som har denne diagnosen? I så fall, har du noen av de typiske symptomene og plager det deg eventuelt i hverdagen? Anonymkode: d9ca8...f03
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har denne diagnosen? I så fall, har du noen av de typiske symptomene og plager det deg eventuelt i hverdagen? Anonymkode: d9ca8...f03 Jeg har PCOS, hatt det siden jeg kom i tenårene, fikk diagnosen som 16-åring. Har mange av de klassiske symptomene, noen verre enn andre. Det er tidvis til stor plage i hverdagen, men en lærer seg vel å leve med det. Anonymkode: 63bdc...63f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Fikk diagnosen for ca 12 år siden. Hadde da de typiske symptomene som økt behåring, uregelmessig menstruasjon, kviser og noe overvekt. Menstruasjonen ble mer regelmessig når jeg hadde gått ned 10 % av kroppsvekta (som gynekologen anbefalte). Kvisene har blitt ferre med alderen. Kropps-behåringen har stort sett vært den samme hele tiden. Har vurdert laserbehandling, men ikke tatt meg råd til det enda. Anonymkode: 3e2de...851
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå