AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Ja, er det? Selv syntes jeg kvinner med briller kan være flott, kult og sexy. Anonymkode: 28184...de9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Brillene i seg selv gjør ikke en mann sexy, nei Anonymkode: e2f19...3f7 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Nei. Kjente en jeg studerte med som brukte briller. Ikke kjekk i det hele tatt. Nå to år senere har jeg sett han på facebook kastet brillene og bruker linser eller er øyeoperert, og nå er han plutselig den hunken! Om man kler briller eller ikke syntes jeg har mest å si for hvordan brillestyrke man har. Selv er jeg kvinne og har veldig sterk styrke, så brilleglassene forminsker øynene og tinningene mine som gir meg en peanøtt formet hodeform med briller på og deformerte øyne. Det er virkelig ikke pent. Men bruker jeg linser og prøver å ta på meg briller uten glass styrke så ser det veldig bra ut med briller. Men glassene og styrken har alt å si. På meg hvertfall. Anonymkode: a5c51...c51
Gjest Peanut Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: en peanøtt formet hodeform Anonymkode: a5c51...c51 Humph! Neeei, men altså for min del så synes jeg noen kan se skikkelig smashings ut med briller ^^,
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 Ingen blir automatisk sexy av å bruke briller.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 Samme om han bruker briller eller ikke, vel! Anonymkode: 24d20...3d8
Papirfly Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #10 Skrevet 30. april 2018 Nei, men mange ser intelligente ut med briller. Og høyere intelligens er attraktivt. Anonymkode: 79815...fb1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #11 Skrevet 30. april 2018 Jeg har en greie for menn med briller. Så ja, jeg synes de fleste menn med briller er sexy. Anonymkode: 3a36e...77f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #13 Skrevet 30. april 2018 Hvorfor skal alt på død og liv være sexy hele tiden? Anonymkode: 03bb7...a42 1
Gjest PeleWasShite Skrevet 30. april 2018 #14 Skrevet 30. april 2018 Nei, dessverre. Nærsynthet er noe som primært rammer mindre attraktive menn. Naturen har nemlig ordnet det sånn at mindre attraktive menn skal få slippe å se alt de går glipp av. Nå har vi riktignok ødelagt det opplegget ved å finne opp briller da, men Moder Jord vil nok komme opp med en løsning på det også etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #16 Skrevet 1. mai 2018 16 hours ago, PeleWasShite said: Nei, dessverre. Nærsynthet er noe som primært rammer mindre attraktive menn. Naturen har nemlig ordnet det sånn at mindre attraktive menn skal få slippe å se alt de går glipp av. Nå har vi riktignok ødelagt det opplegget ved å finne opp briller da, men Moder Jord vil nok komme opp med en løsning på det også etterhvert. Haha! Gjelder det kvinner også, eller? Det ville jo i tilfelle forklare mye. For å svare mer seriøst, en kjekk mann med kledelige briller kan være fint. Noen menn blir faktisk også kjekkere med briller. Anonymkode: e9416...6fa
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. mai 2018 #17 Skrevet 1. mai 2018 19 timer siden, Jentadi skrev: Clark Kent Superman er kjekkere
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #18 Skrevet 1. mai 2018 Noen ser bra eller bedre ut med briller, andre ser best ut uten. Har både sett han med briller som fikk seg linser/operasjon og bare økte attraktiviteten med 85%, og han som dukker opp på jobb med briller iblant fordi han er tom for linser eller noe og plutselig ser mye kjekkere ut. Så briller i seg selv er ikke nødvendigvis sexy for meg, men man kan være sexy med briller. Det er kanskje litt med at man kan se litt mer intelligent eller voksen ut også (jeg har alltid likt godt voksne menn). Selv synes jeg at jeg kler briller, ser faktisk litt vakrere ut med dem. Nå prøvde jeg alle i butikken for å finne et kledelig par da og så dust ut i de fleste utgavene. Handler jo selvsagt mye om å finne et flatterende par. Er kvinne da, og bruker bare til lesing så har ikke testet om det gir meg mer draget på byen. Kunne jo vært et artig eksperiment en kveld. Anonymkode: c44a4...156
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #19 Skrevet 1. mai 2018 Syns gutter kan være sexy med briller, så lenge brillene passer til ansiktet deres. Syns Darren Criss (Glee) var sexy med briller i American Crime Story. Anonymkode: cb41a...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå