Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Lakmustesten" er jo om eventuelle søstre av TS dater norske gutter, og om foreldrene aksepterer det fullt og helt. Først da kan TS hevde å være "norsk"

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2018 den 0.33, Grave skrev:

Hei!

Jeg kom til Norge da jeg var 5 år og er nå godt over 20. Er ikke religiøs(drikker sosialt osv), og har liksom ikke noen forhold til "hjemlandet" utenom at mine foreldre og jeg kan språket. 

Hvordan kan jeg få dette frem på Tinder osv? Ser her at en del av dere er ganske dømmende på bilder og jeg som alle andre utlendinger har svar hår osv. 

Jeg kunne også ha tenkt meg og vise bio/bilder til noen av dere på PM om dere kunne bare gå over det og sett på om det er noe galt der eller noe.

Mvh

Tinder funker dårlig dersom det er "tydelig" at du er utlending. På det beste vil det være jenter som er spesielt interesserte som vil svipe "like". Mitt tips er dropp Tinder og vær omgjengelig sosialt. Suksesrsaten er myyyye større sosialt, da det er enklere å komme i kontakt med folk, enten de i utgangspunktet er skeptiske eller ikke. Snakker av erfaring selv.

Anonymkode: f3d5a...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...