AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Del Skrevet 28. april 2018 Ja, jeg skal ta teorien på bil. Jeg har sett at mange bruker ulike nettsider for å øve på. Hvilke nettsteder er best å bruke? ser det er så mange forskjellige.. Anonymkode: b5194...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #2 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg brukte Teoriappen, hjalp meg veldig. Lykke til! Anonymkode: d2bdc...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Del Skrevet 28. april 2018 Teoritentamen hjalp meg veldig! Hadde ikke klart det uten, brukte ikke teoriboken i det heletatt! Anonymkode: 7c878...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #4 Del Skrevet 28. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skal ta teorien på bil. Jeg har sett at mange bruker ulike nettsider for å øve på. Hvilke nettsteder er best å bruke? ser det er så mange forskjellige.. Anonymkode: b5194...ff7 Det eneste fornuftige når du skal lære deg teorien på bil er å pugge boken. Lese den fremlengs, baklengs og å bruke den til oppslag. Altfor mange driver og pugger på teoritester på nettet uten å åpne boken. Består de så kommer de ut i trafikken som løse kanoner. Når folk ikke forstår grunnleggende vikeplikt eller andre regler og bare kjører etter eget hode, så bør de la bilen stå. Anonymkode: 2fc2c...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Del Skrevet 28. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste fornuftige når du skal lære deg teorien på bil er å pugge boken. Lese den fremlengs, baklengs og å bruke den til oppslag. Altfor mange driver og pugger på teoritester på nettet uten å åpne boken. Består de så kommer de ut i trafikken som løse kanoner. Når folk ikke forstår grunnleggende vikeplikt eller andre regler og bare kjører etter eget hode, så bør de la bilen stå. Anonymkode: 2fc2c...443 Jeg leser selvsagt boken også, og gjør alle oppgavene i den men syns det er greit med tester på nett som et hjelpemiddel, da det skal være ganske likt det man skal gjennom når man tar teorien Anonymkode: b5194...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 29. april 2018 #6 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg selv brukte teoribok og teoritentamen.no , fikk 2 feil. Det jeg slet med på teoritentamen.no , leste jeg meg opp på i boken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #7 Del Skrevet 29. april 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det eneste fornuftige når du skal lære deg teorien på bil er å pugge boken. Lese den fremlengs, baklengs og å bruke den til oppslag. Altfor mange driver og pugger på teoritester på nettet uten å åpne boken. Består de så kommer de ut i trafikken som løse kanoner. Når folk ikke forstår grunnleggende vikeplikt eller andre regler og bare kjører etter eget hode, så bør de la bilen stå. Anonymkode: 2fc2c...443 Tull! Brukte kun teoritentamen, besto på første forsøk med null feil. Man går igjennom et pensum der også, og så får man spørsmål utifra kapitlene, i tillegg til videoer(som blant annet forklarer plassering i trafikken veldig godt). Det er den eneste måten jeg lærer teori på, så for meg hadde boka bare vært bortkastede penger uansett. Vil kalle meg selv en god sjåfør, kjører pent og rolig, er veldig oppmerksom og har aldri vært involvert i ulykker eller nesten-ulykker. Anonymkode: e0463...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå