Gå til innhold

har noen problemer, hjelp

Gjest cupcakemonster

Anbefalte innlegg

Gjest cupcakemonster

Hei. jeg har et veldig stort problem

1.Jeg var på oppkjøring idag på scooter, tryna 1 gang og har sår over hele foten. trafikk lærern sa at jeg måtte ha en gratis ekstra  time idag, problemet er at jeg løy og sa jeg var i familiebesøk, (fordi jeg ikke ville kjøre igjen), og mora mi tror jeg var der. og trafikk lærern sendte mld og sa vi må betale 8080 pr time, fordi jeg må ha ekstra opplæring. men mamma vet dt ikke, så nå kommer hun til å ringe mamma og si at jeg må dit å dt blir 8080 kr, men mamma har ikke råd til det. hjelp?? 

2. jeg føler meg sykt dum som var den eneste som ikke klarte å kjøre scooter, jeg klarer ikke å ha jevn fart, kjører for fort. hvorfor er jeg den eneste som ikke klarer det? ):

3. og forresten jeg tryna på scooteren, hvordan skal jeg overvinne frykten, altså å få til å kjøre igjen uten å bli nervøs å få panikk? Føler at det er ingen som tryner på en scooter.

4. går det an å melde seg ut av trafikal opplæring? melde seg ut av hele kurset? eller er ikke det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor løy du? Ja du kan melde deg av. Og slapp av, andre tryner også, jeg kjørte i en fortauskant og landa på magen midt i veien på oppkjøring, så du er ikke den eneste.

Anonymkode: 21ceb...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cupcakemonster
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor løy du? Ja du kan melde deg av. Og slapp av, andre tryner også, jeg kjørte i en fortauskant og landa på magen midt i veien på oppkjøring, så du er ikke den eneste.

løy fordi jeg ikke ville dit igjen ettersom jeg følte at jeg var den eneste som ikke kunne noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
57 minutter siden, cupcakemonster skrev:

Hei. jeg har et veldig stort problem

1.Jeg var på oppkjøring idag på scooter, tryna 1 gang og har sår over hele foten. trafikk lærern sa at jeg måtte ha en gratis ekstra  time idag, problemet er at jeg løy og sa jeg var i familiebesøk, (fordi jeg ikke ville kjøre igjen), og mora mi tror jeg var der. og trafikk lærern sendte mld og sa vi må betale 8080 pr time, fordi jeg må ha ekstra opplæring. men mamma vet dt ikke, så nå kommer hun til å ringe mamma og si at jeg må dit å dt blir 8080 kr, men mamma har ikke råd til det. hjelp?? 

2. jeg føler meg sykt dum som var den eneste som ikke klarte å kjøre scooter, jeg klarer ikke å ha jevn fart, kjører for fort. hvorfor er jeg den eneste som ikke klarer det? ):

3. og forresten jeg tryna på scooteren, hvordan skal jeg overvinne frykten, altså å få til å kjøre igjen uten å bli nervøs å få panikk? Føler at det er ingen som tryner på en scooter.

4. går det an å melde seg ut av trafikal opplæring? melde seg ut av hele kurset? eller er ikke det mulig?

Betale 8 080 kroner pr. Time? Er du tullerusk? En scotertime koster da umulig så mye? 

La scoterkjøringen få en pause, si at du er redd etter å ha ramlet, øv deg på balanse på vanlig trøsykkel. 

Og hvordan gikk det med beinet og resten av kroppen etter fallet? I tilfellet du får varige men etter fallet så er det viktig at du raskt går til lege og får notert i jounralen at du har falt på sykkel. 

Anonymkode: 7ab44...3ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppkjøring... For det første så høres det ikke ut som du er klar for noen oppkjøring. Og for det andre: Det er ikke oppkjøring på scooterlappen. Kun teori. 

Og 8080,- er nok for hele pakken. Inkl noen ekstra timer. 

Anonymkode: 65d10...81f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Burde det ikke være en aldersgrense for å skrive på forumet her? Hva gjør pre-pubertale kids her inn egentlig?

Anonymkode: 9ca84...1f8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke oppkjøring på scooterlappen, så nå lyver du også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cupcakemonster
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke oppkjøring på scooterlappen, så nå lyver du også. :fnise:

nei, beklager, gjør nok ikke dt. vi hadde en kjøre time i kjøregården med scooter, og skal ha en time med å kjøre med scooter i trafikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er obligatorisk kjøring. Ikke oppkjøring. Det er ikke det samme. Vær ærlig med moren din og kjørelæreren, så går dette bra. Kom deg opp på scooteren så fort som mulig etter fallet. Dette klarer du :) lykke til.

Anonymkode: c8d5d...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, cupcakemonster skrev:

nei, beklager, gjør nok ikke dt. vi hadde en kjøre time i kjøregården med scooter, og skal ha en time med å kjøre med scooter i trafikken. 

Det har ikke noe med oppkjøring å gjøre. Det du snakker om er obligatorisk opplæring/kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...