Gå til innhold

Snertne bakender

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er bildet

2223.png

Anonymkode: 7a424...59d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😛😛😁😁😍😍

Hu blonde er jo nesten runkemateriale..! 

Anonymkode: beb43...922

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nesten runkemateriale..! 

????? WTF 

Har jo runka av snart 2 ggr allerede :) :)

Anonymkode: bfc74...aa9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De damene på bildet ser jo ut som gutter bakfra, haddr det ikke vært for håret. Ikke sexy i det hele tatt!!!

Anonymkode: 6579f...5b9

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Får mye muskler

Anonymkode: 517e6...4f1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får mye muskler

Nei, dette er innafor ! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er innafor ! 

Kan jo like gjerne ta en mann bakfra da

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ikke innafor, hvis de snur seg tipper jeg det er menn med parykker hele gjengen. 

Anonymkode: 23705...622

• Liker 12
Skrevet

Gud hjelpes hvis dere ikke ser at dette er damer så vet ikke jeg.

Normalt har disse også en del mere fett på kroppen å som de ser ut på bilde er kun noen timer i året i konkurransesammenheng. Her har de gått på diett i flere uker/måneder å er i tillegg dehydrerte for å få frem definisjonen av musklene. Mange av disse vil allerede dagen etter konkurranse veie 5-10kg mere enn da de stod på senen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det der er som å ta en murvegg med hull i.

Anonymkode: e2b85...cc2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke innafor, hvis de snur seg tipper jeg det er menn med parykker hele gjengen. 

Anonymkode: 23705...622

Synes det er lekkert også forfra jeg :):) 

Ja, det lyser fake og mye silikon lang vei, men blir utrolig kåt og hadde definitivt ikke takket nei :) 

6007BCAF-D511-4082-811D-1373FD8069C3.jpeg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jada, det er jævli pent, og pulbart til de grader, men jeg kan ikke for det, når jeg ser disse, ser jeg bare et knippe velstelte horer. 

Skal ikke slå alle under en kam, men inntrykket ble ikke bedre etter at jeg for en stund siden, ved en ren tilfeldighet, kom over en artikkel på nett om en liten skandale, riktignok i USA, hvor ei var blitt fersket i å gi blowjob til en offisiell person ifm med en konkurranse. En dommer eller arrangør, husker ikke helt, men uansett var det visst hevet over enhver tvil at det var sexuelle tjenester for å få konkurransefortrinn. Jeg vet ikke hvordan disse konkurransene dømmes, så kan ikke forklare nærmere, men det var konklusjon og selvsagt ble hun disket.  

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får mye muskler

For lite undehudsfett. Bikinifitnessjenter har ikke mye volum.

Anonymkode: 5d15f...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sunne og sterke kroper blir bodyshamet, wow. 

Anonymkode: e125a...f4d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jada, det er jævli pent, og pulbart til de grader, men jeg kan ikke for det, når jeg ser disse, ser jeg bare et knippe velstelte horer. 

Skal ikke slå alle under en kam, men inntrykket ble ikke bedre etter at jeg for en stund siden, ved en ren tilfeldighet, kom over en artikkel på nett om en liten skandale, riktignok i USA, hvor ei var blitt fersket i å gi blowjob til en offisiell person ifm med en konkurranse. En dommer eller arrangør, husker ikke helt, men uansett var det visst hevet over enhver tvil at det var sexuelle tjenester for å få konkurransefortrinn. Jeg vet ikke hvordan disse konkurransene dømmes, så kan ikke forklare nærmere, men det var konklusjon og selvsagt ble hun disket.  

Blir kanskje litt feil å nærmest sverte en hel “bransje” pga et tilfelle du har lest om.
Haha, og i USA kan man jo bokstavelig talt suge seg til til topps, det beviste vel Clinton/Lewinsky-saken ganske godt. At det skjer ellers også i samfunnet, både der og her, må en være passe naiv for ikke å innse. Ikke at jeg mener det er riktig altså! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sunne og sterke kroper blir bodyshamet, wow. 

Anonymkode: e125a...f4d

Ser ikke ut som et sunt kroppsfokus hvertfall

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er lekkert også forfra jeg :):) 

Ja, det lyser fake og mye silikon lang vei, men blir utrolig kåt og hadde definitivt ikke takket nei :) 

6007BCAF-D511-4082-811D-1373FD8069C3.jpeg

Uten silikon, sminke, løshår og alt annet dildall så hadde du ikke sett at dette var damer en gang, nei takk.

Anonymkode: 336cc...51d

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...