AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Del Skrevet 28. april 2018 Har fått neglesopp på en tå, og leser overalt at det er vanskelig å bli kvitt det Vet du om noen som har blitt kvitt neglesoppen, eller har du selv klart å få bukt med den? Anonymkode: 5f9dd...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 29. april 2018 #2 Del Skrevet 29. april 2018 Laser er svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg har gitt opp, føler jeg har prøvd alt 😒 Hatt det på en stortå i 10+ år, og vært innom det meste. @tånegla Åssen type laser er det? Ikke vært borte i. Anonymkode: 588f3...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Del Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har gitt opp, føler jeg har prøvd alt 😒 Hatt det på en stortå i 10+ år, og vært innom det meste. @tånegla Åssen type laser er det? Ikke vært borte i. Anonymkode: 588f3...e92 @tånegla Anonymkode: 588f3...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg bruker denne, men du må følge oppskriften, slipe, påføre hver dag i 7 dager. Så slipe, nye 7 dager. Etter 1,5 - 2,5 uker er min negl helt fin Anonymkode: c92f9...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #6 Del Skrevet 29. april 2018 Mannen min har blitt kvitt neglesopp på flere tær, og det har bedret seg på storetærne som var veldig ille. Han begynte å gi føttene sine litt mer omsorg ved å slutte å bruke våte sko eller sokker, og tørke dem skikkelig etter hver dusj (hårføner). Han sluttet også å bruke for små sko. Av legen fikk han en noen tabletter og en spesiell kur som skal pensles på neglene. Etter at han fullførte tablettkuren og tok noen runder med pensle-kuren vokste alle negler unntatt på storetærne ut helt fine. Neglene på storetærne ble bedre med årene, og det virker som om de blir finere for hver gang neglen detter av og ny negl vokser fram. Den ene er faktisk helt fin innerst etter siste gang neglen datt av, så kanskje roten endelig er frisk. Det du bør gjøre er å forsøke å behandle det så fort som mulig, da er det lettere å gjøre noe med det. Anonymkode: 5e24a...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 29. april 2018 #7 Del Skrevet 29. april 2018 http://www.klinikk-vital.no/laserbehandling-av-neglesopp Feks, Bare google laser + neglesopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #8 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg har hatt neglesopp 2 ganger (fordi jeg trener mye og blir klam i skoene). Begge gangene har jeg behandlet det med ren tea tree oil. Må være nøye og pensle neglene hver morgen og kveld i et par måneder. Anonymkode: d61ec...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #9 Del Skrevet 29. april 2018 Forsvant av seg selv da jeg sluttet med noen medisiner. Regner med nytt utbrudd nå siden jeg måtte begynne med medisinene igjen. Anonymkode: 23cb9...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #10 Del Skrevet 29. april 2018 Ble kvitt det med tabletter fra legen, ingen apotek midler jeg forsøkte som var uten resept fungerte. Dyre og nyttelsløse. Anonymkode: 802d8...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellabellaboo Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Jeg prøvde laser (og alt mulig annet i 2 år). Det fungerte ikke. Nå har jeg gitt opp og har startet med Terbinafin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden ellabellaboo skrev (28 minutter siden): Jeg prøvde laser (og alt mulig annet i 2 år). Det fungerte ikke. Nå har jeg gitt opp og har startet med Terbinafin. Gammel tråd men stadig aktuelt tema. https://www.felleskatalogen.no/medisin/onytec-polichem-580029?markering=0 Brukt riktig så fungerer Onytec. Ta på når føttene er nyvasket/oppbløtt etter fotbad. Og vent noen minutter før sokker og strømper taes på. Begynte for noen uker siden, og neglene ser alt bedre ut. Men tar den på om morgenen etter dusj. Sitter enkelte dager med beina i fotbad med Lactasyd, som nå er det siste nye istedenfor Grønnsåpe. Folk bør se over neglene sine i godt lys på denne tiden av året og begynne med behandling mot neglesopp om der er noe nå, for å få fine tånegler til sandalene skal brukes neste sommer. Anonymkode: d5f7d...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellabellaboo Skrevet 56 minutter siden #13 Del Skrevet 56 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gammel tråd men stadig aktuelt tema. https://www.felleskatalogen.no/medisin/onytec-polichem-580029?markering=0 Brukt riktig så fungerer Onytec. Ta på når føttene er nyvasket/oppbløtt etter fotbad. Og vent noen minutter før sokker og strømper taes på. Begynte for noen uker siden, og neglene ser alt bedre ut. Men tar den på om morgenen etter dusj. Sitter enkelte dager med beina i fotbad med Lactasyd, som nå er det siste nye istedenfor Grønnsåpe. Folk bør se over neglene sine i godt lys på denne tiden av året og begynne med behandling mot neglesopp om der er noe nå, for å få fine tånegler til sandalene skal brukes neste sommer. Anonymkode: d5f7d...81d Hehe, ja dette er dessverre ikke et tema som blir foreldet. Godt råd. Jeg skal be legen skrive ut en resept på dette også. Jeg har prøvd Loceryl uten hell, men det er ikke reseptbelagt og sikkert ikke like sterkt. Endret 55 minutter siden av ellabellaboo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #14 Del Skrevet 48 minutter siden Tablettkur i 6 mnd. Perfekte negler igjen. Resept hos lege. Anonymkode: 802fb...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå