Gå til innhold

Klitoris blir mindre sensitiv ved penetrering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Lurer på om det er noen andre som har samme "problem" som meg. Og det er, som tittelen tilsier, at når jeg blir penetrert så er klitoris omtrent like sensitiv som albuen min. Skulle gjerne likt å løse dette på et vis, da jeg ikke kommer ved penetrering. Er det noen som har samme problem, og evt har en slags løsning på det? Vet det kanskje er litt rart :P

Anonymkode: 93b36...6ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo! Lurer på om det er noen andre som har samme "problem" som meg. Og det er, som tittelen tilsier, at når jeg blir penetrert så er klitoris omtrent like sensitiv som albuen min. Skulle gjerne likt å løse dette på et vis, da jeg ikke kommer ved penetrering. Er det noen som har samme problem, og evt har en slags løsning på det? Vet det kanskje er litt rart :P

Ja, det har jeg merket også! Det er rett og slett litt vanskelig å få orgasme når vi har hatt samleie en stund. Men veldig enkelt før penetreringen... 

Antagelig har det å gjøre med at følsomheten påvirkes. Men kjedelig da!

Anonymkode: 2e260...ad4

AnonymBruker
Skrevet

Gi ihvert fall faen i damer som bryr seg om størrelse!

Anonymkode: 9730d...bf1

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg merket også! Det er rett og slett litt vanskelig å få orgasme når vi har hatt samleie en stund. Men veldig enkelt før penetreringen... 

Antagelig har det å gjøre med at følsomheten påvirkes. Men kjedelig da!

Anonymkode: 2e260...ad4

Okey, godt det ikke bare er meg hvertfall :P Den er veldig sensitiv frem til penetreringen begynner, og så er det bare.. ikkeno, liksom.

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi ihvert fall faen i damer som bryr seg om størrelse!

Anonymkode: 9730d...bf1

Eh, hæ?

AnonymBruker
Skrevet

Har merka at det er vanskeligere å komme ved klitoris stimuli når jeg først har blitt penetrert, men den blir ikke mindre sensitiv. 

... hvorfor da vanskeligere... hadde jeg hatt svaret på det 😅

Er singel, så blir som regel bare klktoris action på meg da :nordvesta: har leketøy, men lettere å la hånda gli ned enn å måtte finne frem, kanskje lade litt, vente og ja.. mer stress med leketøy :fnise:

Men tilbake til spm. har desverre ikke noe godt svar på det... selv trenger jeg da å ha noe inni for å få til å komme ved klitoris stimuli... 

Anonymkode: 9d050...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...