Gå til innhold

Ikke interessert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er på møteplasse. Har hatt bilde før, men fjernet nå og er ikke betalende. Nå i helgen er det gratis så har benyttet meg litt av det. Mistet litt gnisten på nettdating. 

Hadde han ville pratet med meg tenker jeg han hadde kontaktet meg igjen selvom det ikke var noe som der. Tenker jeg helt feil? Synes det bare blir dumt å skrive til han igjen. 

Anonymkode: b50b2...05a

Du trenger ikke være betalende på sukker. Mange menn som er der og som tar kontakt. Lag deg en profil der med et fint bilde som viser deg slik du er i virkeligheten, ikke noe med filter og sånt. Vær høflig og grei mot dem som tar kontakt. 

Det ser ut som om du kan glemme han du har vært i kontakt med nå. Mange menn forsvinner helt etter første kontakten, det er helt vanlig. Da er de ikke interessert.

Anonymkode: 26af7...78a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke være betalende på sukker. Mange menn som er der og som tar kontakt. Lag deg en profil der med et fint bilde som viser deg slik du er i virkeligheten, ikke noe med filter og sånt. Vær høflig og grei mot dem som tar kontakt. 

Det ser ut som om du kan glemme han du har vært i kontakt med nå. Mange menn forsvinner helt etter første kontakten, det er helt vanlig. Da er de ikke interessert.

Anonymkode: 26af7...78a

Takker for tips. Kanskje jeg skal følge rådet ditt å prøve Sukker. 

Ja, han var nok ikke interessert. 

Anonymkode: b50b2...05a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...