Gå til innhold

Ikke interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrev med en på en datingside. Jeg fikk bilde av han og han av meg. Han skrev flott. Jeg skrev takk og at jeg vurderte tur. Han har ikke svart på den. 

Anonymkode: b50b2...05a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden?

Anonymkode: a0a9b...a2d

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev med en på en datingside. Jeg fikk bilde av han og han av meg. Han skrev flott. Jeg skrev takk og at jeg vurderte tur. Han har ikke svart på den. 

Det spørs jo hvor turen går...

Og hvor lenge siden det er du har hørt fra han. Ett minutt? 40 dager?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Det spørs jo hvor turen går...

Og hvor lenge siden det er du har hørt fra han. Ett minutt? 40 dager?

🤣🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden?

Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet

Spurte ikke om han skulle være med på tur. 

Det var før i dag. Flere timer siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Tyder vel på uinteressert når han ikke skriver til meg igjen da? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, de som er intr svarer med en gang.

Anonymkode: 26af7...78a

AnonymBruker
Skrevet

Du skrev jo ikke akkurat noe det var så interessant å svare på heller, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

en bekreftelse på at kvinner drar på tur når bilde er ok. Ellers er hun taus.

Anonymkode: a916a...536

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje du burde sende en melding og si at du har vurdert ferdig om du ville på tur, at det ville du, eller det ville du ikke, og evt høre om han vil være med? Meldingen du sendte kan oppfattes som om du trenger å tenke på det og/eller må avklare noe i din ende, og da er det en del av oss som er litt for stolte/travle til å fortsette å mase.

Personlig ville jeg nok svart på meldingen din og bedt deg si i fra når du hadde vurdert ferdig eller bare sagt "flott, da møtes vi XXXX klokka YYYY" og ventet på responsen, men det varierer nok noe hvor frampå menn er her.

Endret av Kreator
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser at det gjerne ikke var noe å svare på sånn, men håpte gjerne på videre prat seinere. Bare informere at heg skulle gå. Nå føles det bare dumt å skrive til han siden han ikke svarte på den. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser at det gjerne ikke var noe å svare på sånn, men håpte gjerne på videre prat seinere. Bare informere at heg skulle gå. Nå føles det bare dumt å skrive til han siden han ikke svarte på den. 

Sånn chatting er vanskelig. Det blir fort litt tid mellom meldingene og veldig lett å misforstå hverandre. Spør heller rett ut om dere skal treffes. Ta en kaffe en formiddag i byen, da får du fort følelsen om dette er noe du ønsker å utforske videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hørt noe mer fra han og jeg hat heller ikke skrevet noe. 

Litt skuffet. Kanskje bilde gjorde utfallet. Får vel bare gå videre. Dette nettdating er vanskelig. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte ikke om han skulle være med på tur. 

Det var før i dag. Flere timer siden. 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanlig å gå inn på datingsidene flere ganger om dagen , og spesielt ikke søndag formiddag.
Han har nok bare ikke sett meldingen din. Samtidig vil jeg påpeke at det heller ikke er spesielt mye å svare på en melding der senderen skriver at de skal gå tur. Det er ikke noe spørsmål og gir ikke samtalen noe videre å bygge på enn at han kunne svart "ok god tur", og det inviterer ikke til en videre konversjon. Du bør skrive litt mer i fremtidige meldinger som gir samtalen grunnlag for å bygge på og svare på.

Anonymkode: 01f2e...277

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Antar dere begge har profilbilde på datingnettsiden, ell?

Anonymkode: fe0c8...0c6

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Antar dere begge har profilbilde på datingnettsiden, ell?

Anonymkode: fe0c8...0c6

Jeg hadde ikke bilde og ikke han heller. Så kanskje jeg ikke så ut som han ville/tenkte, men skrev jeg var flott. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanlig å gå inn på datingsidene flere ganger om dagen , og spesielt ikke søndag formiddag.
Han har nok bare ikke sett meldingen din. Samtidig vil jeg påpeke at det heller ikke er spesielt mye å svare på en melding der senderen skriver at de skal gå tur. Det er ikke noe spørsmål og gir ikke samtalen noe videre å bygge på enn at han kunne svart "ok god tur", og det inviterer ikke til en videre konversjon. Du bør skrive litt mer i fremtidige meldinger som gir samtalen grunnlag for å bygge på og svare på.

Anonymkode: 01f2e...277

Hver gang jeg har hvert innpå selv har han hvert på logget. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke bilde og ikke han heller. Så kanskje jeg ikke så ut som han ville/tenkte, men skrev jeg var flott. 

du må jo legge inn bilde. Hvilken side er du inne på? Sukker?

De uten bilde er ofte der bare for å snoke, de er i forhold allerede eller bare ute etter uforpliktende sex. 

Legg inn bilde og dropp å svare dem uten. Jeg gidder ikke det.

Og ang at han er pålogget: Man står som pålogget en time etter at man logget ut, så det kan godt være at han allerede er logget ut når du logger inn, selv om han har grønn prikk.

AnonymBruker
Skrevet

du må jo legge inn bilde. Hvilken side er du inne på? Sukker?

De uten bilde er ofte der bare for å snoke, de er i forhold allerede eller bare ute etter uforpliktende sex. 

Legg inn bilde og dropp å svare dem uten. Jeg gidder ikke det.

Og ang at han er pålogget: Man står som pålogget en time etter at man logget ut, så det kan godt være at han allerede er logget ut når du logger inn, selv om han har grønn prikk.

Det er på møteplasse. Har hatt bilde før, men fjernet nå og er ikke betalende. Nå i helgen er det gratis så har benyttet meg litt av det. Mistet litt gnisten på nettdating. 

Hadde han ville pratet med meg tenker jeg han hadde kontaktet meg igjen selvom det ikke var noe som der. Tenker jeg helt feil? Synes det bare blir dumt å skrive til han igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...