missmcbeal Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Hei. Trist å høre at du har det sånn. Jeg har UC selv, men har heldigvis ikke vært så veldig syk, jeg vet likevel at det er en dritt diagnose, bokstavlig talt og det kan være tøft å ha denne sykdommen siden det er såpass tabulagt. Nå skjønner jeg at du sliter mest med andre ting, at du føler at det er noe annet galt enn UC. Men det kan godt være at det er UC som gjør til at du føler deg sånn. Jeg lurer på om du er medlem av LMF Norge? Der kan man finne likesinnende og få masse informasjon om sykdommen. I forrige medlemsblad tror jeg det var, så stod det om at mange med IBD og får fatigue-symptomer. Det slo meg at det kanskje er dette du har. Det vil jo kjennes veldig som det er noe annet som feiler enn. Kanskje du kan lese litt om det? Ellers anbefaler jeg deg å prøve å være opptatt med noe og bare prøve å akseptere at du nå skal følges opp og at det ikke er noe annet du kan gjøre å vente på det og bare akseptere at du ikke har mer kontroll over situasjonen enn du har.
trist21 Skrevet 29. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2018 (endret) På 28.4.2018 den 22.26, missmcbeal skrev: Endret 6. juli 2018 av trist21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå