AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Disse tre damene omtales i det offentlige som frodig. https://imgur.com/a/gJanUBU Personlig mener jeg Kate Upton er slank med former. Bøksle er lubben, mens Ashley Graham er feit. Men jeg ser frodig er en ganske generell beskrivelse, og det brukes både om de med former og de som er direkte feite. Hvordan definerer du "frodig"? Og hvordan ville du beskrive kroppen til de overnevnte? Skriver du en profil at du er frodig, fe.ks på datingside eller app? Anonymkode: fa507...120
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Jeg tenker at frodig er de med frodige former, som stor rumpe og pupper. Å være frodig er jo ikke å være feit tenker jeg da
Gjest hind Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Frodig og yppig er det samme for meg. Altså sunn, frisk og fruktbar med typisk kvinnelige former. Noen kledelige kilo ekstra men ikke overvektig.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Frodig for meg da ser jeg for meg Erna Solberg, ergo for meg betyr det overvektig. Ellers enig i din beskrivelse av Bøksle, Upton og Graham. Anonymkode: 413b1...69a 1
herzeleid Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Virker generelt som "frodig" brukes når noen er såpass overvektig at en prøver å pynte på det med penere ord. 4
Cordelia Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 Frodig har alltid for meg stått for alt fra, former til god og rund. Og hvis "frodig" er å "pynte på det", så bør en vel og kunne si at "feit" er "ren hetsing". 1
Resignert Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 Nå vet jeg ikke hvem som er hvem av damene, men her er min mening. Hun første, i rød badedrakt er faktisk feit, rett og slett. De to andre er "lubne" eller "frodige". Nå er det ikke sånn at kun BMI eller fettprosent er det som teller. Ei som har store pupper, markert midje, og runde hofter oppfatter jeg som frodig eller lubben, selv om hun kan være tung. Mens damer med små pupper og smale hofter/flat rumpe mye fortere ser feite og usexy ut. Sorry, men sånn er det!
Sphere Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 Venninne som forsøker å spleise deg med ei venninne vil beskrive hun øverste som frodig. Kompis på badestranda vil peke ut hun nederste som deilig frodig. Med andre ord veldig personavhengig. 3
herzeleid Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 1 time siden, Cordelia skrev: Frodig har alltid for meg stått for alt fra, former til god og rund. Og hvis "frodig" er å "pynte på det", så bør en vel og kunne si at "feit" er "ren hetsing". Kommer jo veldig an på hvem som sier det. Jeg tenker generelt at "feit" ofte rett og slett bare er en mer ærlig beskrivelse, mens "frodig" gjerne peker på det samme, uten at det endrer på realiteten. Jeg tenker at "frodig" i mange tilfeller kanskje er den verste merkelappen, fordi ikke bare er en feit, men folk går rundt deg og later som det ikke er nettopp det en er eller det en synes. Det blir på en måte en ekstra nedlatenhet. 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 Helene er jo helt nydelig. Stemmen er prikken over i`n her. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #12 Skrevet 28. april 2018 Frodig er i mine øyne noen kilo for mye men på de rette stedene (pupper og rumpe), men fortsatt relativt smal midje. F eks Mia Gundersen på sitt største er frodig. Helene Bøksle er frodig. Frodig er sexy, store former. Feit er bare ekkelt. Anonymkode: b761e...0f3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #13 Skrevet 29. april 2018 Ashley Graham er jo pen. VIlle sagt hun var frodig Anonymkode: bb2ce...534 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #14 Skrevet 2. mai 2018 Hun her ville jeg kalt lubben eller frodig med veldig positivt fortegn Anonymkode: 396ba...d1e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #15 Skrevet 2. mai 2018 Det siste bilde er da av en normal dame med store pupper. Hun var da vitterlig tynn ellers. Man må ikke ha innover mage for å være tynn. Dama i midten og øverste er det jeg ville kalt lubben. De med hengemage mm er det jeg vil kalle tykke. Men feil å samenligne så lenge ikke alle er i samme (manko) klær. Da klær gjør mye. Anonymkode: f2cb1...dc9
Gjest Selfie Skrevet 4. mai 2018 #16 Skrevet 4. mai 2018 Frodig i følge ordboka betyr fyldig og yppig. Erna er fyldig, men ikke yppig. Enig? Og Kate Upton er yppig, men ikke fyldig.
Isambard Skrevet 4. mai 2018 #17 Skrevet 4. mai 2018 I praksis blir det brukt om overvektige kvinner, og ikke slanke kvinner med yppige former. Jeg ser for meg en ganske overvektig kvinne, men som har timeglassform. Om magen er litt stor, så er hoftene og puppene enda større. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå