Gjest Catwoman Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 jeg skal til legen med en urinprøve. Det eneste jeg fant var et lite glass som det har vært homeopat medisiner i, nå har jeg lagt det lille glasset i kokende vann, er det da reint nok? og hvor lenge må det lige oppi?
Gjest Virvel Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Det bør egentlig være en steril beholder (som kan kjøpes for en tier på apotek), men hvis du ikke har noen mulighet til å få tak i en sånn en, er vel et kokt pilleglass bedre enn ingen ting. Husk å vaske deg godt med vann nedentil før du tisser, og la de første dråpene gå i do. Hvis du ikke leverer urinprøven med en gang, kan den med fordel oppbevares i kjøleskap. :-) Det er for øvrig utrolig hva folk leverer urinprøver i... Jeg fikk for eksempel et helt syltetøyglass (av den ekstra store typen) for ikke lenge siden, pakket inn i en pose full av brødsmuler.
Gjest Catwoman Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Ok takk for svar :-) Har ikke mulighet til å få tak i en sånn beholder nei, så da satser jeg på at det går greit.
Fam Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 jeg skal til legen med en urinprøve. Det eneste jeg fant var et lite glass som det har vært homeopat medisiner i' date=' nå har jeg lagt det lille glasset i kokende vann, er det da reint nok? og hvor lenge må det lige oppi?[/quote'] Det er rent nok. Og det går helt greot. Gjort det selv noen ganger. Lar glasset koke noen min tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå