AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #21 Skrevet 28. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å få noe puttet i halsen frivillig en gang kan føre til spiseforstyrrelser jo. Viser bare hvor lite du vet om barn Anonymkode: 96fa3...a97 Det der er bare tull. Til slutt: Slutt å signere deg selv som noe du ikke er. Anonymkode: 20aed...c22
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #22 Skrevet 28. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å få noe puttet i halsen frivillig en gang kan føre til spiseforstyrrelser jo. Viser bare hvor lite du vet om barn Anonymkode: 96fa3...a97 Skulle det være noen hold i denne påstanden ville verden vært full av mennesker med spiseforstyrrelser. Ellers savner jeg en link her til denne påstanden din til sikker forskning med veldokumentert dokumentasjon på påstanden din. Anonymkode: 7a00e...5fe 1
Gjest Tutte Skrevet 28. april 2018 #23 Skrevet 28. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å få noe puttet i halsen frivillig en gang kan føre til spiseforstyrrelser jo. Viser bare hvor lite du vet om barn Anonymkode: 96fa3...a97 Kanskje prøve og være litt mindre hysterisk? Håper du ikke viser slike holdninger og tankegang for barna dine når det gjelder noe så viktig som legesjekker.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #24 Skrevet 28. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Virkelig skremmende om du har voksne barn, dvs selv er godt voksen med slike holdninger til barn og barn i helsevesenet. Anonymkode: 96fa3...a97 Jeg er godt voksen og ja jeg blir irritert på foreldrene, det er dem som skaper tulle situasjoner. Lag en avtale med ungen, en på 4 år forstår faktisk mye. Og jeg holder på det jeg sa, det er jammen ikke rart at samfunnet går til helvete når folk bærer ungene på gullstol og ikke stiller krav. Om ungen din er plaget av øreverk/gjentagende tonsilitt/whatever da bør du som forelder sørge for at ungen blir sjekket. Til TS vil jeg si, dette var første gangen for deg og du vet dermed hva som kan skje senere. Bruk tiden frem til neste legebesøk til å snakke med barnet ditt om hva som skal/kan skje Lykke til! Anonymkode: 1aa55...ccd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå