AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Er det normalt? Godt voksen 40++ Anonymkode: 60395...330
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Det er litt homsete da Anonymkode: 29746...185 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er litt homsete da Anonymkode: 29746...185 Han er milevis fra der. Mulig jeg burde nevne det😂 Anonymkode: 60395...330
Nicathv Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 Det er ikke normalt nei, men hva så? Det som betyr noe er jo om han og hans romantiske partner(e) synes det er fint.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Hvorfor ikke heller vokse? Er det ikke litt med stubber på bryst/mage? Anonymkode: c8c90...c1d
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt? Godt voksen 40++ Anonymkode: 60395...330 Er det babyolje involvert og?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 Umandig, men ikke unormalt. Anonymkode: 58ca7...43d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #8 Skrevet 28. april 2018 Ja helt normalt men smartere å vokse. Syns det er veldig bra at menn fjerner håret om de har mye på mage, bryst eller rygg. Er utrolig turnoff og noe jeg gremmer meg for å ha sex med! Anonymkode: 59ad2...05b 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er litt homsete da Anonymkode: 29746...185 1 time siden, AnonymBruker skrev: Umandig, men ikke unormalt. Anonymkode: 58ca7...43d Homsete og umandig? Ikke i det hele tatt! Vedder på dere er menn som selv sliter på damefronten og bare liker å rakke ned på andre menn. Sikkert de samme som sitter å hater på kvinner og feminister fordi de liksom undertrykker menn, så er det akuratt det dere driver med selv En glatt og velstelt overkropp er mye mer sexy enn en ru, stikkete skog av hår *grøss* Anonymkode: 59ad2...05b 4
Costa B Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 Tror det er mer og mer vanlig, særlig blant yngre menn. Enig i at skal man først gjøre det så er voksing et bedre alternativ! Synes ikke det er hverken mandig eller umandig. Det jeg derimot ikke takler er men som barberer leggene (!!!) Noe jeg ser (for mye) av i Spania, også da ganske unge menn. Det er turn off det! Klarer ikke ta sånne typer seriøst 2
eksentrisk Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 Jeg gjør det en gang i året. Håret på brystkassen vokser minimum 5 cm hver år. Hadde jeg aldri gjort det hadde det bare vært skog. Allerede etter 4 uker er det relativt mye hår på brystet igjen. Ser merkelig ut i 1-2 uker, men så er stubber og alt borte. Har ikke tenkt så mye på hva damer tenker, foruten at noen synes det er litt turn-off hvis det blir enorme mengder hår. Vokser litt hår på ryggen, dette prøver jeg å ta sporadisk, men det er jævlig vanskelig. Heldigvis er det ikke så mye.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #12 Skrevet 28. april 2018 21 minutter siden, eksentrisk skrev: Jeg gjør det en gang i året. Håret på brystkassen vokser minimum 5 cm hver år. Hadde jeg aldri gjort det hadde det bare vært skog. Allerede etter 4 uker er det relativt mye hår på brystet igjen. Ser merkelig ut i 1-2 uker, men så er stubber og alt borte. Har ikke tenkt så mye på hva damer tenker, foruten at noen synes det er litt turn-off hvis det blir enorme mengder hår. Vokser litt hår på ryggen, dette prøver jeg å ta sporadisk, men det er jævlig vanskelig. Heldigvis er det ikke så mye. Bra Kanskje gjør det litt oftere også. Tips: Gjør det på salong, koster bare et par hundre kroner, mye lettere siden ryggen blir umulig å komme ordentlig til selv, og med proffvoks og teknikk er effekten mer langvarig også. Det er også sånn at når man vokser mer regelmessig så svekkes hårrøttene, sånn at det etter en stund begynner å vokse ut enda saktere og med færre hår der når de kommer ut igjen Dvs at hvis du vokser for eks fast hver 3 måned, så vil etterhvert hårrøttene svekkes sånn at du etter fem seks behandlinger vil ha samme effekten etter 5 måneder som 3 før, og lengre og lengre jo mer regelmessig du vokser sånn at du etterhvert ikke trenger å vokse like regelmessig pga svekket hårrøtter og vekst. Noe å tenke på og være klar over i allefall! Anonymkode: 59ad2...05b 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2018 #13 Skrevet 28. april 2018 Jeg gjør det + ennda mere til. Er faktisk ikke homse å kroppen bærer absolutt ikke mye preg over kvinnelig kjønnshormon. 1
Gjest boblebrist Skrevet 28. april 2018 #14 Skrevet 28. april 2018 Jeg har aldri møtt noen som gjør det, og hadde jeg gjort der hadde jeg nok blitt litt skuffet.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #15 Skrevet 28. april 2018 20 minutter siden, boblebrist skrev: Jeg har aldri møtt noen som gjør det, og hadde jeg gjort der hadde jeg nok blitt litt skuffet. Her er det motsatt. Jeg liker veldig macho menn, helst tatoveringer og stjelt en bil eller to eller være tømrer deluxe, men blir skuffet om de er fulle av hår.... En gang så avsluttet jeg dating med en ellers "perfekt etter boka" fyr, fordi han hadde bare DET italienske brystet med hår som tøyt opp av skjorta huff klarte bare ikke se for meg å se på noe sånt om vi hadde endt opp i senga sammen Anonymkode: 59ad2...05b 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #16 Skrevet 28. april 2018 Jeg barberer magen glatt og stusser brystet slik at det er kort hår på brystet. Ser så teit ut hvis jeg ikke har noe, ettersom jeg har hår på armer og bein. Ellers er jeg av naturen en ganske hårete fyr. Et hår her og der på ryggen. Det som plager meg mest er hår på overarmene og noen hårsekke på skuldre skuldre. Hvordan fikse dette uten å ha en rar overgang til underarmene? Jeg har også hårete underarmer men det er helt uaktuelt å fjerne håret der. Anonymkode: 69c46...27d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #17 Skrevet 28. april 2018 Det er ikke noe jeg som kvinne hadde ønsket at mannen min skulle gjort nei. Elsker den hårete brystkassa hans og veiviseren. Så godt å kose med også lukter det han av det. Mmmm Men hadde han ønsket det selv, så hadde ikke jeg sagt noe. Jeg mener at man skal gjøre det man vil når det gjelder sin egen kropp. Men om han tror han må gjøre det for deg eller andre så må du jo si ifra. Anonymkode: b4b0a...905 1
Morpheus Skrevet 28. april 2018 #18 Skrevet 28. april 2018 Det er jo normalt. Du ser aldri noen mannlige fotomodeller som ser ut som en ape. Siden han er sammen med deg. Så er han ikke homofil. Det går ut på at man tenner seksuelt på det samme kjønn. Ikke at man fjerner kroppshår. 1
puppi Skrevet 28. april 2018 #19 Skrevet 28. april 2018 (endret) 1 hour ago, Morpheus said: Det er jo normalt. Du ser aldri noen mannlige fotomodeller som ser ut som en ape. Siden han er sammen med deg. Så er han ikke homofil. Det går ut på at man tenner seksuelt på det samme kjønn. Ikke at man fjerner kroppshår. Ehm, hva er det for et argument? Du ser aldri noen kvinnelige fotomodeller med ett gram for mye kroppsfett heller - altså helt normalt å være tynn til det anorektiske! (Språklig virkemiddel: ironi og latterliggjøring av motdebattants argumenter) Og plz ikke dra inn dem plus-size og glamour(puledukke)-modellene. Det finnes nok mange hårete fat-size mannemodeller òg. 6 hours ago, AnonymBruker said: Homsete og umandig? Ikke i det hele tatt! Vedder på dere er menn som selv sliter på damefronten og bare liker å rakke ned på andre menn. Sikkert de samme som sitter å hater på kvinner og feminister fordi de liksom undertrykker menn, så er det akuratt det dere driver med selv En glatt og velstelt overkropp er mye mer sexy enn en ru, stikkete skog av hår *grøss* Anonymkode: 59ad2...05b Interessant, jeg så en gang ett syn, som jeg aldri kommer til å glemme. Jeg syntes det var vemmelig og direkte uappetittlig. Det var en av våre store norske TV-stjerner, skal ikke nevne navn, men la oss si han er kjent for familiegjenforeninger. Han var med ei han skulle forene, i Brasil eller noe annet latin-amerikansk land, 40-årene, ganske dvask og formfull, for å si det mildt. Med glatt-barbert overkropp. Du mener altså at dette er sexy? En halvfet gammal mann, med glattbarbert overkropp, slik at hans kroppslige forfall og skavanker kommer mer til syne? Det hadde ikke vært bedre, for syns skyld, om forfallet var dekt med noe kroppshår? Eller vent - gjelder diskusjonen kanskje bare unge menn med drømmekroppen? Endret 28. april 2018 av puppi 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #20 Skrevet 28. april 2018 Jeg hadde begynt å stusse litt om samboer hadde startet med det😳 han har masse hår på brystkassa, å det virker som at jeg er en av få kvinner som ELSKER masse hår på brystkassa, skikkelig mannemann 😋 elsker å kose på det 😍 Anonymkode: 95ecc...2ed 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå