Gjest Mysticgirl Skrevet 29. april 2018 #41 Skrevet 29. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner får mest ut av en penis som er over gjennomsnittet. De som eventuelt måtte ha en preferanse for mindre lider mest sannsynlig av vaginisme eller en annen form for medisinsk tilstand. Men disse er i et lite mindretall. Slutt å vær så feig Anonymkode: baa07...c6d 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken planet lever dupå? Er kanskje 1 av 100 kvinner som syns liten penis er OK, og resten er deg og menn med små peniser Anonymkode: 0679d...618 Og meg
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #42 Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Nettopp Det eneste du gjør er å pusse din egen glorie. Ellers framstår du som en løgner. At du benekter at kvinner generelt foretrekker en større penis for nytelse gjør deg bare til en løgner. Anonymkode: baa07...c6d 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. april 2018 #43 Skrevet 29. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste du gjør er å pusse din egen glorie. Ellers framstår du som en løgner. At du benekter at kvinner generelt foretrekker en større penis for nytelse gjør deg bare til en løgner. Anonymkode: baa07...c6d Kan hende de gjør det men jeg la inn ikonene pga det siste du skrev , at vi som liker de mindre må lide av vaginisme eller en annen medisinsk tilstand. For det er iallefall løgn
Sphere Skrevet 29. april 2018 #44 Skrevet 29. april 2018 Jeg er mann og vet selvsagt mye bedre enn kvinner hva kvinner egentlig liker! Alle kvinner som er uenig med meg er løgnere! 5
SlemUlv Skrevet 29. april 2018 #45 Skrevet 29. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken planet lever dupå? Er kanskje 1 av 100 kvinner som syns liten penis er OK, og resten er deg og menn med små peniser Anonymkode: 0679d...618 Jeg snakket da virkelig ikke om størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #46 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, Mysticgirl skrev: Kan hende de gjør det men jeg la inn ikonene pga det siste du skrev , at vi som liker de mindre må lide av vaginisme eller en annen medisinsk tilstand. For det er iallefall løgn Du motsier deg selv. Her innrømmer du at kvinner flest kanskje syns at større er bedre, men fortsatt skal du argumenterer du som at det ikke er tilfelle. Så nei, en "liten penistråd" hadde neppe fungert. En ikke-stor penis egner seg best for humiliation, ikke PiV. Anonymkode: baa07...c6d
visp Skrevet 29. april 2018 #47 Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du motsier deg selv. Her innrømmer du at kvinner flest kanskje syns at større er bedre, men fortsatt skal du argumenterer du som at det ikke er tilfelle. Så nei, en "liten penistråd" hadde neppe fungert. En ikke-stor penis egner seg best for humiliation, ikke PiV. Anonymkode: baa07...c6d Noen gang tenkt på at du får en sønn en gang? Vil du at kvinner skal ydmyke han på samme måte som du holder på? Det er for pokker meg unge mennesker som leser her inne også, så vis litt hensyn! 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. april 2018 #48 Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du motsier deg selv. Her innrømmer du at kvinner flest kanskje syns at større er bedre, men fortsatt skal du argumenterer du som at det ikke er tilfelle. Så nei, en "liten penistråd" hadde neppe fungert. En ikke-stor penis egner seg best for humiliation, ikke PiV. Anonymkode: baa07...c6d Når har jeg motsagt meg selv? Har aldri sagt at kvinner flest foretrekker de små? Det er det du som har påstått at jeg har sagt. Vennligst vis meg hvor jeg har skrevet det=? Jeg sa meg enig i at vi kvinner er forskjellige der nede og ergo foretrekker peniser som er tilpasset størrelsen. Noen liker små, noen liker store og noen liker gjennomsnittlig. Vi er også forskjellige der nede. Nå gjør du deg bare vrang. Vi har fått med oss at du skal rope høyt om at alle kvinner liker de store og vi som liker de små må ha medisinske tilstander. Det holder nå Grow up
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #49 Skrevet 29. april 2018 8 minutter siden, Mysticgirl skrev: Når har jeg motsagt meg selv? Har aldri sagt at kvinner flest foretrekker de små? Det er det du som har påstått at jeg har sagt. Vennligst vis meg hvor jeg har skrevet det=? Jeg sa meg enig i at vi kvinner er forskjellige der nede og ergo foretrekker peniser som er tilpasset størrelsen. Noen liker små, noen liker store og noen liker gjennomsnittlig. Vi er også forskjellige der nede. Nå gjør du deg bare vrang. Vi har fått med oss at du skal rope høyt om at alle kvinner liker de store og vi som liker de små må ha medisinske tilstander. Det holder nå Grow up Du kommer og blander deg inn i mitt svar til en annen bruker, for å "motbevise" min påstand. Min påstand var derimot ganske realistisk. Statistisk sett har jeg rett, og du driter deg ut. Kvinner flest oppnår mest nytelse av en større penis (en over gjennomsnittet). Noe som igjen vil gjøre det vanskelig for de med ikke-stor penis. Så hvorfor skal du prøve si at det ikke er tilfelle? Annet enn at du pusser din egen glorie... Anonymkode: baa07...c6d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #50 Skrevet 29. april 2018 14 minutter siden, visp skrev: Noen gang tenkt på at du får en sønn en gang? Vil du at kvinner skal ydmyke han på samme måte som du holder på? Det er for pokker meg unge mennesker som leser her inne også, så vis litt hensyn! Kvinner ydmyker allerede menn med liten penis. Det er først og fremst ikke kommentarer fra andre menn som gjør menn usikre, men faktiske kommentarer fra kvinner om hvordan forskjellige størrelser påvirker dem. Som regel er større bedre, og det lover jo selvfølgelig ikke godt for en som er uheldig utstyrt. Anonymkode: baa07...c6d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #51 Skrevet 29. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer og blander deg inn i mitt svar til en annen bruker, for å "motbevise" min påstand. Min påstand var derimot ganske realistisk. Statistisk sett har jeg rett, og du driter deg ut. Kvinner flest oppnår mest nytelse av en større penis (en over gjennomsnittet). Noe som igjen vil gjøre det vanskelig for de med ikke-stor penis. Så hvorfor skal du prøve si at det ikke er tilfelle? Annet enn at du pusser din egen glorie... Anonymkode: baa07...c6d Du er nok den som driter deg ut her Anonymkode: 19f53...732 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #52 Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er nok den som driter deg ut her Anonymkode: 19f53...732 Og hvorfor? Det kan du kanskje ikke svare på... Anonymkode: baa07...c6d
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. april 2018 #53 Skrevet 29. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer og blander deg inn i mitt svar til en annen bruker, for å "motbevise" min påstand. Min påstand var derimot ganske realistisk. Statistisk sett har jeg rett, og du driter deg ut. Kvinner flest oppnår mest nytelse av en større penis (en over gjennomsnittet). Noe som igjen vil gjøre det vanskelig for de med ikke-stor penis. Så hvorfor skal du prøve si at det ikke er tilfelle? Annet enn at du pusser din egen glorie... Anonymkode: baa07...c6d Ja jeg kom med spørsmåltegn ved din påstand om nettopp tørke av små peniser. Det har jeg rett til. Det er tross alt et forum der man kan svare, sitere og diskutere
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #54 Skrevet 29. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner ydmyker allerede menn med liten penis. Det er først og fremst ikke kommentarer fra andre menn som gjør menn usikre, men faktiske kommentarer fra kvinner om hvordan forskjellige størrelser påvirker dem. Som regel er større bedre, og det lover jo selvfølgelig ikke godt for en som er uheldig utstyrt. Anonymkode: baa07...c6d Jo, kommentarer fra deg (mann) i alle disse penistrådene du er en gjenganger i. Anonymkode: 2c8fb...5b6 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #55 Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, Mysticgirl skrev: Ja jeg kom med spørsmåltegn ved din påstand om nettopp tørke av små peniser. Det har jeg rett til. Det er tross alt et forum der man kan svare, sitere og diskutere Og som regel vil en ikke-stor penis tørke inn fitta ganske bra. For en kvinnen som evt måtte bli våt av en ikke-stor penis må det være en årsak til grunn. Sympati er nok en største grunnen, og det er egentlig bare trist. Anonymkode: baa07...c6d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #56 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, kommentarer fra deg (mann) i alle disse penistrådene du er en gjenganger i. Anonymkode: 2c8fb...5b6 Nei, det er faktisk kvinners syn på størrelse som gjør menn usikre. Hvorfor i helvete skulle en mann bry seg om hva andre menn sier om det her? Det som betyr noe i et seksuelt forhold for mannen er jo hva dama syns. Anonymkode: baa07...c6d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #57 Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, det er faktisk kvinners syn på størrelse som gjør menn usikre. Hvorfor i helvete skulle en mann bry seg om hva andre menn sier om det her? Det som betyr noe i et seksuelt forhold for mannen er jo hva dama syns. Anonymkode: baa07...c6d Nemlig. Så hvorfor er du så voldsom aktiv i disse trådene hvor du hele tiden beskylder kvinner, som ikke er opptatt av størrelsen, for å lyve? Anonymkode: 2c8fb...5b6 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #58 Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nemlig. Så hvorfor er du så voldsom aktiv i disse trådene hvor du hele tiden beskylder kvinner, som ikke er opptatt av størrelsen, for å lyve? Anonymkode: 2c8fb...5b6 For å gi en liten heads up om at man må være skeptisk til hva kvinner sier. Jeg svarte først og fremst på Sphere sitt forslag om en "liten penisbildetråd" og at det er en dårlig idé. Men så skal noen av disse kvinnene som benekter seg blande seg inn. Anonymkode: baa07...c6d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #59 Skrevet 29. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og som regel vil en ikke-stor penis tørke inn fitta ganske bra. For en kvinnen som evt måtte bli våt av en ikke-stor penis må det være en årsak til grunn. Sympati er nok en største grunnen, og det er egentlig bare trist. Anonymkode: baa07...c6d Kan du poste alle disse vitnemålene fra alle disse kvinnene som du baserer alle dine utsagn på? Tankene dine teller forresten ikke. Anonymkode: e7471...f1f 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #60 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: For å gi en liten heads up om at man må være skeptisk til hva kvinner sier. Jeg svarte først og fremst på Sphere sitt forslag om en "liten penisbildetråd" og at det er en dårlig idé. Men så skal noen av disse kvinnene som benekter seg blande seg inn. Anonymkode: baa07...c6d Så menn skal heller høre på deg som mann, med bastante meninger om hva kvinner mener, enn på kvinner... Og hva f..... er "benekter seg"? Anonymkode: 2c8fb...5b6 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå