AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Del Skrevet 27. april 2018 Har du både regnjakke og regnbukse? Hvor ofte bruker du det? Jeg har ikke så er usikker på om det er lurt å ha? Eller ikke? Anonymkode: e2732...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Del Skrevet 27. april 2018 Det kommer litt an på hvor du bor og hva du gjør. Og du har vel erfaring som kan si noe om hvor ofte du ville trengt det? Jeg bor på Hedmark og går tur med hunden hver dag. Trenger det ikke så mange ganger i året egentlig, men hater å bli begrenset av å ikke ha riktige klær så jeg er glad for at jeg har det. Anonymkode: 78ad4...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Del Skrevet 27. april 2018 Jeg har også hund men har bare brukt lang regnjakke når det regner og når jeg da kommer hjem igjen så skifter jeg uansett. Også går jeg kortere turer når det regner da hunden min heller ikke liker regn. Nekter omtrent å gå ut Anonymkode: e2732...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 27. april 2018 #4 Del Skrevet 27. april 2018 jeg har flere regnjakker som jeg bruker. jeg er på utkikk etter regnbukse, men sliter med å finne en som passer. jeg er 160 og vil helst ha en litt tettsittende regnbukse som er behagelig å sykle i. alle regnbuksene jeg har prøvd har vært for store og vide. jeg liker å sykle, men det er kjedelig å sykle i regnvær uten regnbukse. blir jo klissvåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Del Skrevet 27. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du både regnjakke og regnbukse? Hvor ofte bruker du det? Jeg har ikke så er usikker på om det er lurt å ha? Eller ikke? Anonymkode: e2732...1d8 Regncape, regnkåpe, to regnjakker og to regnbukser og muligens enda mer på lur i skapet. Lett regntøy typen Bergans til fjellbruk og mye regn bruk. Litt tykkere og litt billigere regntøy til mer uvørent bruk. Regncape og regnkåpe etter tid på året. Å kle seg etter været er en fordel, særlig når huden ikke tåler å bli klam. Anonymkode: 36aa6...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Del Skrevet 27. april 2018 Ja begge deler. Har hatt hund hele mitt liv, så ut på tur hver dag uansett vær på Vestlandet. Men bruker Norønna skalljakke og skallbukse da, som jeg kan bruke året rundt, skallbuksa fungerer fint om så det skulle komme snø med stilongs etc under Anonymkode: 14cf4...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 27. april 2018 #7 Del Skrevet 27. april 2018 Har 4-5 sett med jakke og bukse, pluss et par ekstra jakker. Bor på Vestlandet, har hund og sykler til og fra jobb. Regntøyet rekker som regel ikke å tørke før jeg skal ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8 Del Skrevet 27. april 2018 Jeg har skalljakke og skallbukse med vannsøyle på ca 12000. Brukes mest til turbruk. Og et sett godt gammeldags regntøy, det er det jeg foretrekker hvis det er øs pøs regn. Er også på utkikk etter regnjakke/kort regnkåpe Anonymkode: 30991...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #9 Del Skrevet 27. april 2018 Har begge deler, det er helt nødvendig når det regner som verst, om ikke jeg vil komme fram helt gjennomvåt. På vinterstid har jeg også en lang, vanntett parka, den dekker mye av behovet, men på det verste er det da også nødvendig med bukse. Anonymkode: c59ae...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #10 Del Skrevet 27. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Det kommer litt an på hvor du bor og hva du gjør. Og du har vel erfaring som kan si noe om hvor ofte du ville trengt det? Jeg bor på Hedmark og går tur med hunden hver dag. Trenger det ikke så mange ganger i året egentlig, men hater å bli begrenset av å ikke ha riktige klær så jeg er glad for at jeg har det. Anonymkode: 78ad4...620 Nettopp, jeg bor i Trøndelag og har hund, og her er det nødvendig, for å si det sånn. Jeg liker ikke klamt regntøy da, går for skall heller. Anonymkode: 7f462...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #11 Del Skrevet 27. april 2018 Jeg synes bare at alle regnbukser er trange rundt magen men resten av regnbuksa er kjempestor med store vide bein. Så kan ikke ha mindre størrelse heller siden må ha buksa rundt magen også og ikke bare rundt beina. Anonymkode: 1835a...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #12 Del Skrevet 27. april 2018 Har 2 sett softshell jakke/bukse som jeg bruker på lengre turer, regnfrakk til korte turer, og 2 regnsett til sykkel/hytteturer. Og gummistøvler som er skoletter, til leggene og over knærne. Yepp, jeg bor på Vestlandet, og har hunder;) Anonymkode: 4cfee...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå