AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Har fått et slikt armbånd i gave. Det som heter tri120. Er utrolig fornøyd med det, det har alle funksjoner jeg ønsket meg pluss vanntett... Men skrittelleren er altfor sensitiv. Den måler for mange skritt. I løpet av en dag blir det fort hele 1500-2000 for mye. Måler med en app på mobilen og. Trodde først at appen var sparsommelig men har jo gått 100 m og telt skritt. Av en el annen grunn måler den nøyaktig når jeg er på tredemølle. Noen som vet om noe kan gjøres? Finner ikke noen innstillinger ifht skritt tilpasning.... Anonymkode: 6b732...71e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Aktivitetsarmbånd oppfører seg slik de gil. Mange på facebook klager over at de teller armbevegelser ved strikking. Anonymkode: a69e7...7af
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Aktivitetsarmbånd oppfører seg slik de gil. Mange på facebook klager over at de teller armbevegelser ved strikking. Anonymkode: a69e7...7af Ja det er jo helt fjernt! Men burde det ikke være mulig å stille noe ifht sensitivitet? Og måler slike armbånd kaloriforbruk ut fra antall skritt? isåfall blir jo alt helt feil....? Anonymkode: 6b732...71e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det er jo helt fjernt! Men burde det ikke være mulig å stille noe ifht sensitivitet? Og måler slike armbånd kaloriforbruk ut fra antall skritt? isåfall blir jo alt helt feil....? Anonymkode: 6b732...71e Teknikken er ikke god nok, enda. Armbåndene er velmikke kommet lengre i utviklingen enn til tilsvarende mobilhistoriens knappevariant? Anonymkode: a69e7...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå