Gå til innhold

Et spørsmål om pussing av felger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil hjelpe kjæresten med å pusse felgene hans mens han er vekke i utlandet i et par dager. Den skal pusses før lakkering. Han bruker sandpapir på felgene. Begynte og pusse istad men merker det tar tid. Finnes det en enklere måte å pusse kjappere? Dette kan jeg veldig lite om men har lyst til å hjelpe han.

Anonymkode: f693a...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du vil gjøre noe fint for ham! Har ikke spesielt peiling på felger. Men vær litt forsiktig med hva du gjør så du ikke gjør noe feil! Da har du plutselig ikke gjort ham noen tjeneste lenger... Det er kanskje en grunn til at han ikke bruker en maskin f eks...  

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen, mann her med bildilla. Med mindre han har ønsket seg at du skal gjøre jobben, vil jeg absolutt fraråde deg å stelle med felgene hans. Er han som menn flest har han allerede brukt flere timer på YouTube for å finne den perfekte måten å gjøre det på. Å komme hjem til halvpussa, oppskrapte felger kan skape en nokså kinky parsituasjon. :)

Anonymkode: 97abc...61f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallaisen, mann her med bildilla. Med mindre han har ønsket seg at du skal gjøre jobben, vil jeg absolutt fraråde deg å stelle med felgene hans. Er han som menn flest har han allerede brukt flere timer på YouTube for å finne den perfekte måten å gjøre det på. Å komme hjem til halvpussa, oppskrapte felger kan skape en nokså kinky parsituasjon. :)

Anonymkode: 97abc...61f

Har allerede begynt og er snart ferdig (tror jeg) med den ene felgen. Nå som jeg har begynt bør jeg kanskje fortsette med de tre andre og bare krysse fingrene for at jeg har gjort det riktig. Går ikke ann å pusse for mye vel? Var nokså grove de felgene. Har pusset jevnt og fint rundt (håper jeg) eller.. jeg aner ikke hva jeg har gjort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Så bra at du vil gjøre noe fint for ham! Har ikke spesielt peiling på felger. Men vær litt forsiktig med hva du gjør så du ikke gjør noe feil! Da har du plutselig ikke gjort ham noen tjeneste lenger... Det er kanskje en grunn til at han ikke bruker en maskin f eks...  

Takk!! Har allerede begynt og det er for sent å la det ligge. Kanskje jeg har ødelagt de, men det kan også hende at jeg har gjort det riktig. Finner fort ut av det når han kommer :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke puss felgene på noen andres bil med mindre du vet helt sikkert hva du gjør.

Anonymkode: c1863...74f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke puss felgene på noen andres bil med mindre du vet helt sikkert hva du gjør.

Anonymkode: c1863...74f

Vet du hvordan man gjør det da? Det er det som er spørsmålet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han kanskje kommet hjem fra utlandet? Hvordan gikk pussingen, TS? 

Anonymkode: 9689c...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2018 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Nå har han kanskje kommet hjem fra utlandet? Hvordan gikk pussingen, TS? 

Anonymkode: 9689c...b8f

Stillheten er illevarslende..

Anonymkode: e920c...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...