Gå til innhold

Ville du datet meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du finner en som er ekte, god og trofast, så vil han flytte fjell for deg ☺️ men de er vanskelige å finne, merker det selv 😭 vi lever i et forferdelig bruk og kast samfunn. Er selv i tjueårene, har personlighet, utseende og er selvstendig med orden på sakene, men opplever ofte at menn er ufine, avvisende, dumper meg og bare er enkle og kåte. Det er få som i det hele tatt ser ut i måneskinn og man må alltid ta seg til takke med en slitsom personlighet, og til slutt ender man opp såret av en mann man egentlig var for bra for og han behandler deg som om du skulle vært stygg, jævlig og verdiløs og at hvem som helst kan erstatte deg. Hvorfor er ikke barnefar i bildet? burde vært straffbart å ha sex med noen for så å stikke av fra ansvaret det medfølger. 

Anonymkode: 3e6a6...95c

Barnefar døde fra meg for noen måneder siden.

Anonymkode: 4cfb7...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av!  Tror du alle tog (menn ) er gått bare fordi du har barn? Velkommen til 2018 hvor mine/dine/våre bonusbarn og utallige familiekonstellasjoner er helt greit.  Jeg skjønner at det er vanskelig å ha mistet den du trodde skulle være der med deg og din lille baby, uansett årsak! Meeeeen jeg må si meg enig i at dette er ikke noe å tenke på nå, det kommer av seg selv siden. Nå er det en person som trenger deg på vei, og han/hun er den som fortjener din oppmerksomhet og tid. Selv om det er tungt å gjøre det alene er det ingen som kan elske deg slik som barnet ditt. Bare pass på å få litt avlastning og støtte fra familie og venner. Det ordner seg, menn finnes det nok av, alt til sin tid snupp! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Til orientering har jeg akkurat bikket 1mill i årslønn.

I slutten av tjueårene og 1 million i årslønn. Må ha gjort lynkarriere du altså.

Anonymkode: 24800...dce

• Liker 1
Skrevet

Svar til trådstarter. Eg kunne vurdert det. Men det er mykkje og mangt å ta med i regnestykket. Mest truleg er min livstil og situasjon for vrien til at det er mulig. Ei arbeidsveke er langt fra "standard" mykkje ugunstig e arbeid og reisetider. Engasjer-ja lærd - ja. Visjon: kunnskap søken. Skal vera sjølvstendig næringsdrivende etter kvart. 

Håper å få muligheten til å bu og driva ein gård eit halvt ( heilt liv). 

Gutt 25 

Skrevet

Uaktuelt for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg.

Barnefar var ute av bildet før barnet ble født og han er nå snart 2 år. Det gikk lang tid før jeg i det hele tatt begynte å tenke på å være sammen med noen igjen. Datet ikke noen før ca 4 mnd siden. Det ble bare noen få møter. Dater en nå som er i samme situasjon som meg, men det er andre grunner enn barn at det ikke blir oss.

Jeg har merket at det er kjempe vanskelig, både det å i det hele tatt finne noen som er interessert i en alenemor og det å få til å date/ bli kjent.

Jeg har masse tid på kveldene, men jeg tør ikke feks be noen hjem på første møte osv.

Anonymkode: b882b...0d7

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg en mann, men situasjonen din er jo helt vanlig. Det er da mange som gjør det slutt med barnefar de første to årene av barnets liv, og de fleste går jo videre og finner seg noen andre. Men akkurat nå ville jeg vel konsentrert meg om barnet og lagt datingen på hylla et par år

Anonymkode: e62d5...87e

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid og barnefar er helt ute av bildet og kommer aldri til å være i bildet. Jeg er i slutten av tjueårene og får vanligvis mye oppmerksomhet fra menn. Men gjør situasjonen min meg uaktuell for deg? Ikke så som jeg er gravid såklart, tenker på når barnet er et år eller to 

Tror ikke jeg kunne datet ei som er gravid nei. Tenker det er en grunn til at man er gravid OG singel...

Anonymkode: c3cfb...f7c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke jeg kunne datet ei som er gravid nei. Tenker det er en grunn til at man er gravid OG singel...

Anonymkode: c3cfb...f7c

Hun tenker ikke å date mens hun er gravid, skriver hun.

Under ser du årsaken til at hun er singel nå.

14 hours ago, AnonymBruker said:

Anonymkode: 50ba7...a22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel helt an på deg og om du er interessant for meg ellers. Situasjonen din er ikke noe som setter deg i en bås sammen med alle andre i samme situasjon. Heldigvis er vi alle ulike individer! 

Anonymkode: c7823...943

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du ærlig nå eller snur du kappen etter vinden? Dette og kommentaren om en million i årslønn gjør meg litt i tvil..

Dersom barnefaren faktisk er død, og dere var et fast og trygt par og ikke graviditeten bare er resultatet av lek og tilfeldig moro, som det strengt talt hørtes mest ut som i åpningsinnlegget ("barnefaren er helt ute av bildet"), så stiller jo saken seg annerledes for meg hvert fall da sjansen for at vi har et felles verdigrunnlag trolig er en del større.

Anonymkode: 7b828...ff7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ærlig nå eller snur du kappen etter vinden? Dette og kommentaren om en million i årslønn gjør meg litt i tvil..

Dersom barnefaren faktisk er død, og dere var et fast og trygt par og ikke graviditeten bare er resultatet av lek og tilfeldig moro, som det strengt talt hørtes mest ut som i åpningsinnlegget ("barnefaren er helt ute av bildet"), så stiller jo saken seg annerledes for meg hvert fall da sjansen for at vi har et felles verdigrunnlag trolig er en del større.

:( Blir lei meg av sånne kommentarer/innlegg som dette. Du altså..

PS Kjenner et godt knippe mennesker i 26-28 års alderen som tjener over en million i året, det er noen som gjør det.

Anonymkode: 4d899...3fd

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er velutdannet og har et yrke det er svært få av her til lands. Men samtidig har jeg da en god del bekjente i samme aldersgruppe som tjener godt. Kanskje du holder til på bygda? Tror det er veldig vanlig i de store byene.

Jeg synes forresten det er rimelig frekt å betvile om far faktisk er død. Skriv adressen din så kan jeg sende deg en kopi av dødsattesten. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:( Blir lei meg av sånne kommentarer/innlegg som dette. Du altså..

PS Kjenner et godt knippe mennesker i 26-28 års alderen som tjener over en million i året, det er noen som gjør det.

Anonymkode: 4d899...3fd

Er virkelig mitt innlegg som stiller spørsmål ved om ts virkelig tjener en million i året så veldig trist? Det var da voldsomt. Beklager om tråkket noen mennesker med god under 30 år på tærne i så fall 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er velutdannet og har et yrke det er svært få av her til lands. Men samtidig har jeg da en god del bekjente i samme aldersgruppe som tjener godt. Kanskje du holder til på bygda? Tror det er veldig vanlig i de store byene.

Jeg synes forresten det er rimelig frekt å betvile om far faktisk er død. Skriv adressen din så kan jeg sende deg en kopi av dødsattesten. 

Okei, da beklager jeg, virkelig. Jeg syns bare det var ganske relevant informasjon hvorfor du og barnefaren ikke er sammen og hvorfor han var ute av bildet, for hvordan jeg oppfatter en alenemor. 

Igjen beklager, mest det med faren. Bor ikke på bygdene forresten :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei, da beklager jeg, virkelig. Jeg syns bare det var ganske relevant informasjon hvorfor du og barnefaren ikke er sammen og hvorfor han var ute av bildet, for hvordan jeg oppfatter en alenemor. 

Igjen beklager, mest det med faren. Bor ikke på bygdene forresten :) 

Relevant ja, men når jeg med tid og stunder vil starte å date igjen og benytter en datingapp for eksempel kan jeg liksom ikke skrive "hei jeg er en blid og omgjengelig dame med beina godt plantet på jorda. Har et barn som jeg er alene med omsorgen for, barnefar er død!!"

Skjønner du? Så derfor lurte jeg på om jeg er uaktuelt fordi jeg har et barn og er alene. For det er jo alt man ser om man ikke kjenner meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...