Gå til innhold

Pigmentbart- hvordan unngå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fremdeles antydning til pigmentbart etter forrige sommer, og regner med den vil blomstre for fullt til sommeren igjen. Hva gjør dere for å unngå dette? Vil gjerne ha tips på både salver o.l uten og med resept.

Så stygt! Men det er uaktuelt å dekke ansiktet til hele tiden, da jeg elsker å sole meg og få farge. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, hillie skrev:

Jeg har fremdeles antydning til pigmentbart etter forrige sommer, og regner med den vil blomstre for fullt til sommeren igjen. Hva gjør dere for å unngå dette? Vil gjerne ha tips på både salver o.l uten og med resept.

Så stygt! Men det er uaktuelt å dekke ansiktet til hele tiden, da jeg elsker å sole meg og få farge. 

Tror ikke det er så mye annet enn faktor 50 og minimalt med sol som hjelper...

AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å slutte å anbefale det, eucerin whitening kremen tar sånne flekker. Du kan jo sole deg og stå på, og bruke høsten til å fjerne den.

Anonymkode: 1c5ea...6dd

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Virpi said:

Tror ikke det er så mye annet enn faktor 50 og minimalt med sol som hjelper...

Kjipt å være bleik året rundt, da

Anonymkode: b7cf6...355

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer aldri til å slutte å anbefale det, eucerin whitening kremen tar sånne flekker. Du kan jo sole deg og stå på, og bruke høsten til å fjerne den.

Anonymkode: 1c5ea...6dd

Har du prøvd den selv? Virker den? 

Er så skeptisk til sånt, men er villig til å prøve:) 

Anonymkode: f8390...d26

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips er å slutte på p-piller. Jeg får helt grusom bart om jeg går på hormonprevensjon :/ 

Anonymkode: add0a...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...