AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Jeg har fått kviseutbrudd på rygg. Bestemte meg igår for å prøve å bruke munnskyllevann med en bomullspad og smøre over kvisene på ryggen, og det er nesten så jeg ikke tror det selv: men det har allerede blitt bedre over 1 natt! Kvisene har tørket ut og de er ikke like betent lenger. Så hvis du ikke vil bruke mye penger på dyre kremer på apoteket, er det absolutt verdt å prøve. Bare et lite tips 😊 Anonymkode: 9107e...f5d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Høres logisk ut, i og med at tannkrem også er et gammelt kjærringråd. Takk for tips! Anonymkode: f0ca0...742
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Munnskyllevann er så mangt; ganske ulikt innhold . Hva brukte du, nærmere bestemt? Anonymkode: 6e867...3f0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått kviseutbrudd på rygg. Bestemte meg igår for å prøve å bruke munnskyllevann med en bomullspad og smøre over kvisene på ryggen, og det er nesten så jeg ikke tror det selv: men det har allerede blitt bedre over 1 natt! Kvisene har tørket ut og de er ikke like betent lenger. Så hvis du ikke vil bruke mye penger på dyre kremer på apoteket, er det absolutt verdt å prøve. Bare et lite tips 😊 Anonymkode: 9107e...f5d Rent vann funker å . Men tror du fikk litt hjelp av spriten i munskylle vannet. Mye av kviser skylles porer som har tettet pga hudfett. Anonymkode: a3483...171
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Men, jeg tror du er heldig. Hudpleiere og hudleger forkaster myten om at tannkrem hjelper. Slik problematikk må ofte behandles "innenfra" for langvarig effekt. Anonymkode: 45c61...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Jeg vasker ansiktet med den sterkeste listerine, den mef alkohol, en gang i uka , det fungerer veldig bra. Anonymkode: 6a96e...3c3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått kviseutbrudd på rygg. Bestemte meg igår for å prøve å bruke munnskyllevann med en bomullspad og smøre over kvisene på ryggen, og det er nesten så jeg ikke tror det selv: men det har allerede blitt bedre over 1 natt! Kvisene har tørket ut og de er ikke like betent lenger. Så hvis du ikke vil bruke mye penger på dyre kremer på apoteket, er det absolutt verdt å prøve. Bare et lite tips 😊 Anonymkode: 9107e...f5d Munnskyllevann og tannkrem på hud er noe som kan gi deg plager både ved soling og med pigmenten på sikt. Munnskyllevæsken er beregnet for bruk i munnen ikke på huden. Da kan du like gjerne bruke vodka. Anonymkode: dba7b...3c9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå