Gå til innhold

Sliter du med kviser? Bruk munnskyllevann.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått kviseutbrudd på rygg. Bestemte meg igår for å prøve å bruke munnskyllevann med en bomullspad og smøre over kvisene på ryggen, og det er nesten så jeg ikke tror det selv: men det har allerede blitt bedre over 1 natt! Kvisene har tørket ut og de er ikke like betent lenger. 

Så hvis du ikke vil bruke mye penger på dyre kremer på apoteket, er det absolutt verdt å prøve. Bare et lite tips 😊 

Anonymkode: 9107e...f5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres logisk ut, i og med at tannkrem også er et gammelt kjærringråd.

Takk for tips!

Anonymkode: f0ca0...742

AnonymBruker
Skrevet

Munnskyllevann er så mangt; ganske ulikt innhold . Hva brukte du, nærmere bestemt?

Anonymkode: 6e867...3f0

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått kviseutbrudd på rygg. Bestemte meg igår for å prøve å bruke munnskyllevann med en bomullspad og smøre over kvisene på ryggen, og det er nesten så jeg ikke tror det selv: men det har allerede blitt bedre over 1 natt! Kvisene har tørket ut og de er ikke like betent lenger. 

Så hvis du ikke vil bruke mye penger på dyre kremer på apoteket, er det absolutt verdt å prøve. Bare et lite tips 😊 

Rent vann funker å . Men tror du fikk litt hjelp av spriten i munskylle vannet.  Mye av kviser skylles porer som har tettet pga hudfett. 

Anonymkode: a3483...171

AnonymBruker
Skrevet

Men, jeg tror du er heldig. Hudpleiere og hudleger forkaster myten om at tannkrem hjelper. Slik problematikk må ofte behandles "innenfra" for langvarig effekt.

Anonymkode: 45c61...5c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker ansiktet med den sterkeste listerine, den mef alkohol, en gang i uka ,  det fungerer veldig bra. 

Anonymkode: 6a96e...3c3

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Munnskyllevann og tannkrem på hud er noe som kan gi deg plager både ved soling og med pigmenten på sikt. Munnskyllevæsken er beregnet for bruk i munnen ikke på huden. Da kan du like gjerne bruke vodka. 

Anonymkode: dba7b...3c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...