AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Greia er dwn at jeg har blitt litt lubben det siste året og dermed så passer ikke bunaden min:( Jeg Tenger vel å gå ned 5-7 kg før den passer igjen, kan noen hjelpe meg mes kostholdet her? Pls;) Jeg er normalvektig, men liker bedre å ha en bmi på nærmere 20 enn 25 for å si det sånn. Anonymkode: b7256...ba8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Tipper du kunne klart 3 kilo på de 3 ukene til 17. mai Anonymkode: bc323...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper du kunne klart 3 kilo på de 3 ukene til 17. mai Anonymkode: bc323...2e4 Har du noen kostholdstips?:) Anonymkode: b7256...ba8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Rockering med vekter! det holder jeg på med for å komme inn i min bunad! Anonymkode: cfa64...b71
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Gå turer, bruk trappa og ikke heis selv om det er 10 Etg opp. Slutt med snop i hverdagen og ikke fråts når helga kommer, en fin regel er; ikke snop før etter kl 18, og da i moderate mengder. Ikke spis deg stappmett, du er gjerne mett lenge før hjernen får beskjed om at magesekken er full. Drikk et glass vann før måltider så spiser du deg ikke stappmett på mat. Tell gjerne kalorier om du ønsker. Jeg holder på med det og veier alt. Jeg har gått ned snart 8 kg siden januar, men jeg har ikke vært superstreng, jeg kunne nok gått ned fortere om jeg virkelig hadde gått inn for det. Anonymkode: 0d476...e1c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Beveg deg hver dag og kutt ut de feteste matproduktene. Spis mye grønnsaker og mye fiber. Drikk vann. Kutt ut alkohol og sukker. Tenk langsiktig - for helsa, så blir det enklere Anonymkode: fcc41...0b8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 Kortsiktig fram til 17 mai: spis bare proteiner og grønnsaker og frukt, kylling, hvis fisk, bønner, linser, osv osv. Spis store mengder og alltid mer grønnsaker enn protein til hvert måltid. Kiloene vil rase av, men dette er ikke bærekraftig over lengre tid, da trenger kroppen mer karbohydrater og mer variasjon, i tillegg til at du kommer til å sprekke og bli gal etter alt av usunnheter etter en stund. Anonymkode: dc56e...096
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8 Skrevet 27. april 2018 Dette blir veldig knapp tid, så det spørs om du ikke heller skal gå på jakt etter en fin kjole og så forsøke å gå ned til neste 17. mai. Alternativt kan du gjøre som min mormor gjorde til min tantes bryllup. Hun spiste minimalt i to uker mens hun stresset rundt, og kom seg inn i bunaden. Dette var vist ingen god strategi, for det var ikke egentlig plass til noe mat under den bunaden. Det ble vist en meget smertefull kveld. Hun gikk også opp all vekta etterpå. Anonymkode: 61867...52f
Puppenlun Skrevet 27. april 2018 #9 Skrevet 27. april 2018 3-4 kg kan du klare, men det krever sitt. Masse vann, proteiner og grønnsaker. Ikke godteri, brus chips, junk food, potet, ris og brød. +En god del fysisk aktivitet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå